
"Нова пошта" оновила тарифи на доставку посилок за кордон.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Тепер вартість посилки, яку буде відправлено за кордон, розраховується за фактичною вагою, а не за об’ємом.
"Приміром, якщо плануєте надіслати капелюх, який важить 250 грамів, то заплатите лише за цю вагу, а не за розміри" – йдеться в повідомленні.
Крім того, як пише пресслужба, компанія запровадила градацію тарифів для дрібних вантажів не в межах вагових категорій (до 2 кг чи до 10 кг), а за фактичною вагою – різна ціна передбачена за 0,1 кг, 0,25 кг, 0,5 кг тощо.
Нагадаємо, 243,67 млрд грн доходу отримали компанії-лідери у сфері транспорту та пошти. За рік їх сукупний дохід виріс на 12%.
Згідно з індексом "Опендатабота", у вісьмох компаній зріс дохід, проте вийти в чистий прибуток змогли лише пʼять з десятки найкращих. Сумарний прибуток п’ятірки – 8,16 млрд грн, а от збитки чотирьох інших компаній склали 12,1 млрд грн. Ще одна компанія вийшла в нуль торік.
Тим часом на половину компаній-лідерів, які належать державі, припадає понад 70% сукупного доходу топу: 171,89 млрд грн.
Раніше співвласник "Нової пошти" Володимир Поперешнюк анонсував масштабний аудит бізнес-процесів компанії, яка налічує 30 тис. працівників.
Як повідомлялося, військові можуть надсилати та отримувати відправлення до 30 кг у прифронтових відділеннях "Нової пошти" лише за 1 грн. Опція доступна завдяки програмі "Плюси".
До слова, "Укрпошта" закупила партію ковбасних виробів та невдовзі почне продавати їх у відділеннях.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram