Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки: як придбати або повернути квитки

Новини України
756
0
Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки: як придбати або повернути квитки


Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та наразі продовжується.

Про це повідомляє Укрзалізниця, пише molbuk.ua



Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.

"Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками!

Оскільки й раніше Укрзалізниця ставала обʼєктом кібератак ворога, в компанії впроваджені протоколи резервування.

Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із "бекапів" фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.

Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і протягом цього дня готуємось ще працювати в офлайн-режимі", - інформують в УЗ.

Як зараз працює Укрзалізниця:

- квитки продаються через каси. Посилюємо каси персоналом, розширюють графіки роботи;

- на 24 та 25 березня активований продаж міжнародних квитків у касах (зазвичай – тільки онлайн);

- у крайньому випадку, якщо пасажири не встигають придбати квиток через касу, – прямуйте безпосередньо до потяга. Поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (просять вибачення заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнуть довезти всіх).

Якщо плануєте подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25.03

- наполегливо просять не штурмувати каси сьогодні. Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні-завтра;

- поінформують відразу по відновленню онлайн сервісів й всі зможуть придбати квиток онлайн.

Як повернути квитки?

Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Оброблять заявку про повернення протягом 3 діб з моменту відновлення роботи систем.

Просять повідомляти про будь-які інші нестандартні випадки на ➡️ services.uz.gov.ua@gmail.com.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.