"Укрзалізниця" адаптувала свій застосунок для людей з вадами зору. Тепер користувачі можуть керувати ним за допомогою голосу.
Про це повідомили на офіційному сайті перевізника.
Оновлення дозволить людям з порушеннями зору купувати квитки, не виходячи з дому та без сторонньої допомоги.
Також у застосунку озвучена голосом інформація про потяг, деталі, які містяться у квитку, сума до сплати та кількість "отриманих обіймашок".
Крім того, впроваджено озвучення описів блоків, повідомлення про неправильне введення даних тощо.
"Елементи інтерфейсу застосунку відтепер мають оптимальну контрастність, а текст не втрачає чіткості та верстки при його збільшенні в налаштуваннях гаджета.
Додатково ми збільшили клікабельні зони в інтерактивних елементах застосунку задля легшої взаємодії з ними. Також у цьому оновленні реалізована темна тема застосунку – один із найпопулярніших запитів від пасажирів", – розповіли у компанії перевізника.
В "Укрзалізниці" зазначають, що адаптація застосунку відбулася в рамках "Програми безбар'єрності".
"Вокзали, потяги та всі наші сервіси мають бути максимально доступним для всіх пасажирів", – зазначив голова правління Укрзалізниці Євген Лященко.
Нагадаємо, нещодавно Укрзалізниця впровадила оповіщення жестовою мовою. Вони з’явилися у швидкісних поїздах та на екранах залізничних вокзалів у Києві та Львові.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram