RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Від 17 липня, коли на порталі "Дія" повноцінно запрацював сервіс електронного бронювання, близько 3 тис. компаній скористалось системою, при цьому відсоток відмов у бронюванні співробітників доволі невеликий.

Про першу статистику та основні причини відмов у бронюванні в ефірі телемарафону розповіла заступниця директора Департаменту з розвитку електронних послуг у Міністерстві цифрової трансформації України Валерія Ткач.



"За допомогою електронного бронювання вже забронювались 32 тисячі працівників критично важливих підприємств. Бронювали компанії як і приватні, так і державні підприємства, і комунальної власності. Тож, такий великий перелік компаній. Зараз в Єдиному переліку компаній які можуть бронювати, вже близько 8 тис. 500 компаній які мають відповідний статус. Десь близько 3 тис. компаній вже взяли участь в електронному бронюванні", - акцентувала Ткач.

Відмов у бронюванні небагато.

"Це невелика кількість. Здебільшого, це працівник або вже заброньований, наприклад, його повторно хотіли забронювати. Або особу не знайдено в реєстрі військовозобов’язаних, або особа не перебуває в трудових відносинах", - назвала основні причини Ткач.

Раніше компанії повідомляли про працевлаштування через портальні звіти, а зараз набір на підприємства відбувається постійно, в реальному часі. Тому створили такий механізм, який спростить підприємствам спосіб подачі цієї інформації.

"На порталі Пенсійного фонду України вони зможуть протягом двох днів з дня працевлаштування подати повідомлення відповідне. І протягом двох діб якраз інформація оновиться і у цього співробітника буде вже наявна можливість забронювати", - підкреслила Ткач.

Також через "Дію" можна забронювати і одного окремого працівника. Для цього керівник може зайти на портал і обрати одного або двох, в залежності від кількості працівників компанії та відповідного ліміту.

"Раніше взагалі подавали списком. І, якщо в одного співробітника виникала якась неможливість пройти перевірку, то весь список відправлявся вже без розгляду. Треба було починати все спочатку. В нашому випадку цього не потрібно робити. Тобто, якщо підприємство подає список зі 100 людей і в одного не пройшла перевірка, то тоді тільки він не заброньований, а всі решта – 99 відповідно забронювались", - пояснила Ткач.

Після отримання витягу про бронювання, роботодавцю або працівнику не потрібно повідомляти про це в ТЦК та СП, оскільки інформація одразу оновлюється в мобільному застосунку "Резерв+". Також в ньому доступна можливість згенерувати PDF і за потреби роздрукувати його.

"І незабаром така ж можливість з’явиться на порталі "Дія", - акцентувала Ткач.

В процесі бронювання, після здійснення всіх необхідних перевірок, автоматично працівника переводиться на спеціальний військовий облік і ці зміни вже фіксуються в реєстрі військовозобов’язаних.

"Одразу в реєстрі робиться запис про бронювання та дату останнього дня бронювання. І ця інформація, оскільки "Резерв+" відображають якраз інформацію з реєстру, то відразу як з’явився запис в реєстрі, так інформація оновляється. Тобто, не потрібно ніяких підтверджень ні з боку ТЦК, ні з боку інших міністерств", - підкреслила Ткач.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
22-07-2024, 09:10
Коментарів 0 Переглядів 653

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

У Install Pro, крім теплових насосів, можна також підібрати будь-які види сантехнічного обладнання й трубопровідної арматури, системи водоочищення, насосне обладнання, опалювальні прилади та котельні установки, внутрішні й вуличні інженерні системи та багато іншого.

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".