Аграрії прогнозують зростання цін на свою продукцію через подорожчання бензину

Новини України
900
0

Уряд розробив спеціальний законопроєкт, яким пропонує внести зміни до Податкового кодексу — збільшити ставки акцизного податку на пальне. Цю ініціативу вже розкритикували і постачальники пального, і аграрії – адже після підвищення акцизу відразу подорожчає пальне та продукти харчування. Про це пише ЛБ.

"В Українській асоціації скрапленого газу різко розкритикували ініціативу: через неї ціна на автогаз добряче стрибне вже влітку — до 6 грн за літр. Постачальники бензину й дизелю дещо стриманіші, але також прогнозують подорожчання. Вважають, що збалансувати його може подешевшання нафти", - пише видання.



Утім, світові ціни на нафту поки що не демонструють суттєвих змін: вартість ресурсу марки Brent тримається на рівні понад 80 доларів за барель. Тенденцію до зростання спостерігають у межах менш ніж 1 %, тому висновки робити рано, вказують журналісти.

Якщо Верховна Рада проголосує за пропозицію уряду, то перший етап підвищення цін на пальне припаде саме на початок жнив. І це матиме наслідки для аграріїв, які не можуть зробити запас - бо, зокрема, склади пального можуть стати ціллю для російських ударів.

"Коли влітку 2023 року повернули ПДВ й акцизи на пальне, тоді ціни піднялися в межах 6 гривень. Зараз ми очікуємо, що така ініціатива може обернутися зростанням десь до 5 %. Липень — це активна фаза збиральної кампанії. Аграрії закуповують запаси пального під час роботи. Відповідно, якщо підвищать акциз, то це будуть додаткові витрати й цю ціну доведеться закласти в товар", — розповів заступник голови Всеукраїнської аграрної ради Денис Марчук.

Як відомо, Кабмін підготував проект Закону, який передбачає поступове зростання ставок акцизів на пальне з 1 липня 2024 року. Перший етап підвищення ставок відбудеться вже 1 липня. Акциз на бензин зросте на 30 євро, до €242,60 за 1000 л, на дизель – на 40 євро, до €177,6 за 1000 л. В уряді необхідність підвищення акцизу пояснюють тим, що це необхідно для виконання директив ЄС.

У свою чергу засновник групи компаній "Прайм" Дмитро Льовушкін заявив, що у разі підвищення акцизів пальне в Україні стрімко подорожчає, і буде коштувати як в Європі – біля 75-80 грн за літр.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram

0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Завтра на Буковину на щиті повернеться захисник Петро Сидоряк
8 067
Що буде з вимкненнями світла: важливі питання про ситуацію з електрикою на Буковині
7 237
Служив ще з часів АТО: що відомо про відважного захисника з Буковини Валентина Січкаря
6 614
Чернівчан закликають провести в останню земну дорогу полеглого воїна Олександра Лисенка
6 261
Як часто завтра, 11 листопада, вимикатимуть світло: в Укренерго розповіли
5 633
Чому на Буковині надовго вимикають світло: в обленерго дали відповідь
5 610
У школі на Буковині учень побив однокласника: Омбудсмен назвав інцидент неприпустимим
4 609
"Це ще не зима": синоптикиня розповіла, коли в Україні чекати на сніг та похолодання
4 335
Скільки завтра будемо без світла: графік відключень на Буковині 11 листопада
4 138
Яка ситуація зі світлом сьогодні на Буковині: знову оновили графік знеструмлень
3 720

Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.