RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Суспільний мовник оприлюднив позицію щодо Національного відбору на Євробачення-2022.

"Глядачі та фанати мають низку запитань та зауважень до організації конкурсу, тому вважаємо обов’язковим відповісти на них", – зауважив Суспільний мовник.



Зокрема під час оголошення результатів голосування глядачів у прямому ефірі були помилково названі різні бали учасників, що набрали найменші бали, а саме: Michael Soul (1 бал), гурт Our Atlantic (2 бали), Barleben (3 бали), а також з технічних причин не відображалася таблиця загальних результатів на екрані.

Суспільний мовник просить вибачення у глядачів та артистів: Michael Soul, гурту Our Atlantic, Barleben.

"Ми також звернулися за детальними поясненням цієї ситуації до нашого підрядника –виробника телеверсії Нацвідбору на Євробачення-2022 – ТОВ "Френдс Про ТВ", – ідеться у повідомленні.

"Редакторка, яка дублювала результати в навушник ведучому Тімуру Мірошниченку, переплутала стовпчики і почала читати результати не по голосуванню глядачів, а підсумкові. Треба було підказувати ведучому оцінки від глядачів, а вона читала суму, яка виходить у підсумку. Таким чином, вона спантеличила ведучого і графічного редактора, що виводив таблицю з результатами на екран. Через спроби внести правки у файлі стався збій і таблиця зникла з екрана. Ми перепрошуємо за ці незручності, особливо за той стрес, що пережив Тімур", – пояснив продюсер та керівник компанії "Френдс Про ТВ" Олексій Гончаренко.

Правильність перевірки підрахунку голосів здійснювала ТОВ "Аудиторська фірма PwC".

PwC в Україні шостий рік поспіль є незалежним консультантом та аудитором для перевірки правильності підрахунку голосів у Національному відборі на Євробачення. Понад 170 років PwC залишається найвпливовішим світовим брендом та компанією, чиїй експертизі довіряють у всьому світі.

"PwC в Україні провела перевірку правильності результатів глядацького, суддівського та загального голосування Нацвідбору на Євробачення-2022, які опубліковані на офіційному сайті Суспільного мовника. Ми провели процедури, щоб впевнитись, що результати голосування глядачів з системи SMS-голосування, суддів та загальний бал правильно передані ведучим в конверті, а також що загальний рейтинг учасника визначено на основі суми отриманих балів та відповідно до правил Національного відбору. Також від імені команди PwC в Україні та від себе особисто висловлюю підтримку учасникам, ведучим та суддям, які гідно трималися в прямому ефірі", – заявила партнерка PwC в Україні Олена Волкова.

У понеділок, 14 лютого, о 15:00 Суспільний мовник спільно із "Френдс Про ТВ" проведе пресконференцію для ЗМІ.

Як нагадав Суспільний мовник, ТОВ "Френдс Про ТВ" став переможцем мистецького конкурсу на виготовлення телеверсії Національного відбору, постановки виступу переможця, а також резервного запису постановки.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
13-02-2022, 18:09
Коментарів 0 Переглядів 1 900

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Із нього небезпечно стирчать залізні кріплення


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".