RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Частка українців, які мають намір робити покупки у "чорну п’ятницю", цього року скоротилася з 35% до 30%, найбільш імовірно – через локдаун.

Про це повідомила дослідницька компанія Gradus Research за результатами опитування.



"Скоротилася частка тих, хто має намір робити покупки у "чорну п`ятницю" – 30% проти 35% минулого року. На 5% менше, порівнюючи з минулим роком, – статистично значущий показник",- йдеться у повідомленні.

У компанії зауважують, що загалом ставлення до такого маркетингового ходу, як "чорна п`ятниця", покращилось – збільшилася частка тих, хто вважає, що ціни все ж таки знижуються: 21% – у 2020 році та 35% – у 2021 році. "Найімовірніше, це індикатор зниження доходів українців та нестабільності ситуації в соціумі через локдаун", - припускають у компанії.

Зазначається, що цього року опитані жителі України констатували, що "споживчий кошик" трохи змінився, порівняно з минулим. На перше місце вийшла купівля одягу та взуття – 45%.

На другому – техніка (38% проти 48% минулого року).

Зазвичай категорія "техніка" – одна з найбільш популярних у "чорну п`ятницю", про це свідчать усі проведені раніше дослідження Gradus Research.

"Найімовірніше, за останні півтора року локдауну люди купили все необхідне, у тому числі для дистанційної роботи. Купують, зазвичай, у "чорну п`ятницю" телефони, планшети, навушники. Саме тому плани на купівлю техніки цього року нижчі, ніж торік. А ось з одягом ситуація інша – з`явилася можливість виходити у світ, відкрилися заклади і в тому числі багато компаній вийшли працювати в офіси знову", – зазначила засновниця та керівниця Gradus Research Євгенія Близнюк.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
23-11-2021, 23:56
Коментарів 0 Переглядів 1 029

Продовжать застосовувати обмеження електропостачання з 7.00 до 21.00

Протягом 2024 року через кордон як гуманітарну допомогу для благодійних фондів було ввезено понад 20 автомобілів.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".