RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Ліки без доведеної ефективності, тобто "фуфломіцини" продовжують залишатися популярними серед українців. На такі препарати громадяни витратили 14 мільярдів гривень за 2020 рік.

Про це повідомив медик Євген Скрипник на своїй Facebook-сторінці.



Серед ліків лідирують гомеопатичні препарати, харчові добавки. Ціни на них в аптеках зовсім недемократичні.

"У 2020 році українці витратили майже 14 мільярдів гривень на ліки, не передбачені сучасними стандартами лікування. Це препарати без доведеної або сумнівної ефективності, серед яких гомеопатичні, рослинні лікарські засоби та харчові добавки", - повідомив медик.

Спеціаліст попереджає, що ці препарати відсутні в клінічних настановах, в стандартах надання медичної допомоги, недостатньо вивчені з точки зору безпеки.

Також не варто забувати, що більшість рослинних препаратів не мають доказової ефективності, не входять в стандарти надання медичної допомоги, оскільки не мають достатньої концентрації діючої речовини, стабільності вмісту або самої діючої речовини і їх комбінації не вивчені з точки зору безпеки та ефективності.

Список "фуфломіцинів"

На першому місці стоїть Канефрон Н, на другому Протефлазід, а на третьому Сінупрет. Так само в списку лідерів Уролесан, Валеріана і навіть настоянка глоду.

Відзначимо, що всі ці препарати відпускаються без рецепта.




Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
19-11-2021, 13:13
Коментарів 0 Переглядів 3 079

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".