Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

У організмі людини під час мутації ген під назвою UTX порушує здатність клітин пригнічувати ракові пухлини природним шляхом. Зокрема, йдеться про нездатність клітин виробляти захист, проти розвитку онкології.

Вчені з Медичної школи Університету Вірджинії у США провели дослідження, яке показало, що така мутація гену робить організм уразливим до раку, пише Drug target review.

Так, ген UTX відіграє життєво важливу роль, адже керує утворенням так званого "конденсату" усередині клітин для запобігання онкології.

Тому клітина стає вразливою, коли в ній перестають утворюватися "крапельки". За словами вчених, такий захист утворюється з матеріалу в осередках самих клітин.

"Утворюючись, краплі контролюють активність хроматину, генетичного матеріалу, що міститься в хромосомах. Це своєю чергою, забезпечує ефективні та правильні модифікації та взаємодії хроматину для організації правильної програми транскрипції, що пригнічує пухлину", – кажуть дослідники.

Окрім того, вони заявили, що до цієї мутації більше схильні чоловіки.

Також руйнація, або зміна цих "крапель" може сильно вплинути на те, як наші клітини борються з раком.

"Формування правильних "крапель" буде механізмом, який підтримуватиме здоров'я клітин", – зазначили вчені.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
13-11-2021, 15:19
Коментарів 0 Переглядів 1 959

Чернівціобленерго" оприлюднив години заживлення груп споживачів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

Алея – для стихійних базарників і безхатьків. Блог Надії Будної
Мешканці Гравітону скаржаться, що Алею небайдужості в їхньому мікрорайоні перетворили на стихійний базар
Чого чекати від вуйка Сема? Блог Ярослава Волощука
Кілька днів тому відбулися довгоочікувані перші телевізійні дебати між діючим та екс – президентом США Байденом та Трампом.

Якщо інтернет є необхідним для вашої роботи, навчання чи звичайного життя, рекомендуємо потурбуватися про стабільне підключення до мережі навіть без світла.

Відкриті простори, спортивні майданчики, дитячі табори та розважальні центри готові прийняти дітей та подарувати їм незабутні літні дні. Ця стаття допоможе вам зорієнтуватися та обрати найкращий спосіб, як провести літо вашій дитині.

Теніс - це не просто спорт, це мистецтво, яке об'єднує гравців і вболівальників з усього світу. Його популярність зростає завдяки видатним зіркам, які своїми досягненнями та майстерністю вписали свої імена в історію. Давайте познайомимося з деякими з них.

Ми запрошуємо тебе у простір, де ти реалізуєш всі свої фантазії, а ми тобі у цьому допоможемо. YuKo Studios - це команда, яка буде з тобою на одній хвилі від старту до фінішу. Все це заради того, щоб ТВІЙ контент вийшов на високий рівень.