RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


В Україні попит на продукти бджільництва зростає, у зв'язку з чим на них продовжують підійматися й ціни. З такої продукції найбільше подорожчав пилок - майже вдвічі.

Про це передає Agrotimes з посиланням на заяву прес-служби однієї з пасік.



Експерти пояснили, що зараз в Україні в таку осінню пору громадяни звертаються до традиційних народних засобів зміцнення імунітету, і нині особливий попит має квітковий пилок, перга і прополіс. Враховуючи, що обсяг виробництва таких продуктів є досить обмеженим, це призводить до зростання цін.

За словами бджоляра-підприємця Валерія Курейка, пилок в опті та у роздробі подорожчав майже в 2 рази, ціни на пергу і прополіс виросли на 30-35% (залежно від регіону), а настоянки стали дорожче на 10-15%.

При цьому ціни на віск, вощину і підмор бджолиний залишилися майже такими ж.

Зазначається, що в Україні відсутні дані за обсягами виробництва продуктів бджільництва, але частка продукції в загальному обсязі виробництва медової продукції невелика, хоча вартість зазвичай істотно вище, ніж вартість меду.

Оскільки збір та обробка продуктів бджільництва вимагають ретельного підходу і постійної уваги, більшість пасічників вважають за краще виробляти просто основний продукт - мед.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
24-09-2021, 23:10
Коментарів 0 Переглядів 2 418

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".