RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


У серпні 2021 року кожен десятий опитаний в Україні (10,2%) поділяв версію про те, що вакцинацію від COVID-19 ініціювали міжнародні корпорації задля власного збагачення і жодного впливу на поширення хвороби вона не має. Різниці у відповідях між регіонами України немає.

Про це свідчать дані опитування Інституту соціальної та політичної психології НАПН України.



За даними опитування, ще 5,7% вважають, що вакцинація є лише операцією прикриття, насправді замість вакцин людям вводять невідомі речовини чи пристрої, щоб контролювати їхню свідомість та поведінку.

Крім того, 15,1% завили, що вакцинація несе ризики для здоров’я більші, ніж сама хвороба

Водночас 43,4% опитаних заявили, що вакцинація допоможе подолати пандемію, проте кожен має вирішувати сам за себе - вакцинуватися чи ні. А 10,2% вважають, що вакцинація - єдиний засіб подолання пандемії, тому має бути обов’язковою для всіх громадян.



Інститут соціальної та політичної психології НАПН України спільно з Асоціацією політичних психологів України провів опитування з 1 по 12 серпня 2021 року по всій Україні за виключення окупованих Росією територій. Опитування проводилося методом інтерв’ювання 1200 респондентів. Похибка вибірки становить 3,2%.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
2-09-2021, 18:46
Коментарів 0 Переглядів 2 708

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".