RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


На "Новій пошті" знищили посилку українця вартістю $2800. Той замовив кур'єрську доставку клієнту більш ніж 300 моделей літаків.

Про це повідомив українець Давид Хусайнов у своєму Facebook.



"Сам упакував клієнту більш ніж 300 моделей літаків максимально надійно. Такі посилки відправляю вже понад 2,5 роки, але в менших масштабах. Особливо ніколи не билися моделі, тільки в рідкісних випадках, і можна було виправити. Коли замовляв вивезення посилки з адреси, чітко позначив, що це крихкий вантаж, потрібно наклеїти стікери з келишком. Те ж саме 2 рази проговорили кур'єру. Той відповів, що все буде зроблено в найкращому вигляді", – зазначив Хусайнов.

Проте коли посилка вже прийшла клієнту, то виявилося, що ні на одній із 62 коробок немає стікерів "крихке". Так, в результаті всі літаки розбилися.

"Навіть деякі коробки були продірявлені, шматки бортиків вирвані з м'ясом! Кур'єр, який доставив літаки на адресу клієнта, сам сказав, що вперше стикається з подібним. Клієнт від посилки відмовився. Я писав претензії і вимагав компенсації, але юрвідділ тягне гуму, не поспішає. Консультанти самі собі суперечать, нічого не знають, ні про процедуру написання претензій, ні про замовлення повернення. Ледве зміг отримати компетентну інформацію з третьої спроби! Це жах! Після такого взагалі немає бажання зв'язуватися з "НП", – додав клієнт.



Зазначимо, що в коментарі під публікацією "Нова пошта" відреагувала на ситуацію.

"Дуже шкода, що стався такий інцидент. Надайте, будь ласка, номер накладної, щоб ми могли розібратися в цій ситуації", – йдеться в повідомленні компанії.

Пізніше "Нова пошта" заявила, що вже ухвалила рішення про виплату компенсації клієнту, вона буде здійснена найближчим часом.



Компанія також попросила вибачення за пошкоджений вантаж. "Крім того, зворотна доставка буде виконана за рахунок "Нової пошти", – заявили в повідомленні.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Микола Кобилюк
12-07-2021, 21:48
Коментарів 0 Переглядів 15 694


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.