На "Новій пошті" знищили посилку українця вартістю $2800. Той замовив кур'єрську доставку клієнту більш ніж 300 моделей літаків.
Про це повідомив українець Давид Хусайнов у своєму Facebook.
"Сам упакував клієнту більш ніж 300 моделей літаків максимально надійно. Такі посилки відправляю вже понад 2,5 роки, але в менших масштабах. Особливо ніколи не билися моделі, тільки в рідкісних випадках, і можна було виправити. Коли замовляв вивезення посилки з адреси, чітко позначив, що це крихкий вантаж, потрібно наклеїти стікери з келишком. Те ж саме 2 рази проговорили кур'єру. Той відповів, що все буде зроблено в найкращому вигляді", – зазначив Хусайнов.
Проте коли посилка вже прийшла клієнту, то виявилося, що ні на одній із 62 коробок немає стікерів "крихке". Так, в результаті всі літаки розбилися.
"Навіть деякі коробки були продірявлені, шматки бортиків вирвані з м'ясом! Кур'єр, який доставив літаки на адресу клієнта, сам сказав, що вперше стикається з подібним. Клієнт від посилки відмовився. Я писав претензії і вимагав компенсації, але юрвідділ тягне гуму, не поспішає. Консультанти самі собі суперечать, нічого не знають, ні про процедуру написання претензій, ні про замовлення повернення. Ледве зміг отримати компетентну інформацію з третьої спроби! Це жах! Після такого взагалі немає бажання зв'язуватися з "НП", – додав клієнт.
Зазначимо, що в коментарі під публікацією "Нова пошта" відреагувала на ситуацію.
"Дуже шкода, що стався такий інцидент. Надайте, будь ласка, номер накладної, щоб ми могли розібратися в цій ситуації", – йдеться в повідомленні компанії.
Пізніше "Нова пошта" заявила, що вже ухвалила рішення про виплату компенсації клієнту, вона буде здійснена найближчим часом.
Компанія також попросила вибачення за пошкоджений вантаж. "Крім того, зворотна доставка буде виконана за рахунок "Нової пошти", – заявили в повідомленні.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
12-07-2021, 21:48
0
15 468