Інтернет-ЗМІ майже догнали телевізійні за популярністю

Новини України / новини
1 166
0
Інтернет-ЗМІ майже догнали телевізійні за популярністю

Телевізійні ЗМІ залишаються джерелом №1 у структурі медіа-споживання, але й аудиторія інтернет-ЗМІ значно зросла останнім часом.

Такими є результати дослідження ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів ЗМІ, оприлюднені у Києві.

“Частка аудиторії телебачення за рік не змінилась. Як і раніше, телевізійні ЗМІ залишаються джерелом №1 у структурі медіа-споживання. Значно зросла аудиторія інтернет-ЗМІ - це стосується як сайтів новин, так і соціальних мереж. Після заборони ряду російських ресурсів і подальшого зменшення рівня користування соціальними мережами в минулому році, цей канал відновив свої позиції в структурі медіаспоживання”, - зазначено у презентації опитування.

Інтернет-ЗМІ майже догнали телевізійні за популярністю


Таким чином, 61% респондентів довіряє телебаченню, 58% - інтернет-ЗМІ. При цьому аудиторія друкованих ЗМІ й надалі зменшується. Нині їм довіряє З9% учасників дослідження, а радіо - 33%.

Інтернет-ЗМІ майже догнали телевізійні за популярністю

Інтернет-ЗМІ майже догнали телевізійні за популярністю


Телебачення, як і раніше, утримує лідерські позиції за рахунок старшої аудиторії (46+). Серед населення Західного регіону традиційно аудиторія телевізійних ЗМІ більша, ніж по Україні в цілому.

Онлайн-медіа залишаються популярнішими серед молодшої аудиторії - сайтами новин більше користується аудиторія 18-45, аудиторія соціальних мереж трохи молодша - до 35 років. Як і раніше, отримуючи новини з глобальної мережі”, споживачі найчастіше віддають перевагу агрегаторам новин (ukr.net). Структура користування соціальними мережами й надалі змінюється - аудиторія Facebook зростає,тимчасом як російські соцмережі втрачають позиції.

Дане дослідження у період з червня по вересень проводила соціологічна компанія InMind на замовлення Міжнародної громадської організації Internews, що реалізує програму “Український медійний проект”, або “Проект У-Медіа”, за фінансової підтримки Агенції США з міжнароднКиєвіого розвитку (USAID).

Цільова аудиторія - чоловіки та жінки віком від 18 до 65 років.

Загальна вибірка: близько 4 тисяч інтерв'ю, з яких по 300 інтерв'ю в 12 областях: Київська, Вінницька, Дніпропетровська, Донецька, Запорізька, Львівська, Миколаївська, Одеська, Полтавська, Сумська, Харківська, Херсонська.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram

0 коментарів

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Відомій співачці з Буковини зробили операцію: вона лікується вже два місяці
11 248
У центрі Чернівців запропонували збудувати великий готель: хто за цим стоїть
10 220
Вчителька з Чернівців дала ШІ оцінити твір учениці: що з цього вийшло
5 092
"Неньо" був легендою: у Чернівцях помер найстаріший працівник теплокомуненерго
3 923
У Чернівцях активіст, на авто якого впало дерево, виграв суд у зелентресту
2 486
У Відні жорстоко закатували 21-річного юнака: ЗМІ пишуть про причетність до вбивства буковинця
2 387
Чому хочуть скасувати безкоштовний заїзд: директор Калинівського ринку пояснив про зміни
2 317
Завтра Буковина попрощається із захисником Андрієм Боднарюком
2 057
У Чернівцях затримали правоохоронця, який заробляв на ухилянтах і ховався від слідства
1 891
У Чернівцях відкрили новий корпус експертно-криміналістичного центру
1 815