Найчастіше за знижками продають засоби жіночої гігієни та зубні щітки – 75% і 64% відповідно.
За меншою ціною пропонують купити підгузники, бритви, засоби для прання, шампуні і зубні пасти. Такі дані дослідження Nielsen Promo Pressure, повідомляє Gazeta.ua з посиланням на rau.ua, пише molbuk.ua.
Також зі знижками часто можна купити каву, вафлі, чай, пиво і шоколад.
У першому півріччі 2018 року покупки по акціям у середньому склали 27% продажів продовольчих категорій. В аналогічний період минулого року показник був на 2% менше.
Непродовольчі товари зі знижками у першому півріччі поточного року купували частіше – 54% продажів.
"Виробники і рітейлери реагують та розширюють асортимент товарів зі знижками. Однак деякі великі гравці ринку чинять упертий опір і не грають в знижки. Вони використовують розумну промо-стратегію. У результаті чого успішно просувають свій бренд або товар", - каже Олег Свиридов, керівник підрозділу спеціальної аналітики Nielsen в Україні.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
19-08-2018, 00:05
0
1 067