У Києві викрили діяльність чергового підпільного пункту продажу незаконно виготовленого "елітного" алкоголю, який збували через соціальні мережі.
Про це повідомляє 24 канал, пише molbuk.ua
"Встановлено, що нелегальний бізнес зі збуту підакцизних товарів, а саме алкогольної продукції брендів відомих торгових марок "Moёt", "Jameson", "Metaxa" та інших, організувала 22-річна мешканка столиці", – йдеться у повідомленні прокуратури.
Зазначається, що з метою залучення клієнтів та обробки замовлень зловмисниця використовувала власні облікові записи у соціальних мережах Instagram та Telegram.
"Під час обшуків, проведених в складських приміщеннях, правоохоронцями вилучено понад 2,5 тисячі пляшок алкогольних виробів без відповідних марок акцизного податку загальною ринковою вартістю близько 2 мільйонів гривень", – додали у прокуратурі.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram