В Україні почали розробку танка та БМП нового покоління

Новини України / новини
1 079
0
В Україні почали розробку танка та БМП нового покоління

Харківське конструкторське бюро імені Морозова почало розробку бойової машини піхоти та танка нового покоління, які повинні надійти на озброєння української армії у двадцятих роках.

Про це повідомила прес-служба концерну "Укроборонпром", до складу якого входить конструкторське бюро.

БМП-У в перспективі замінить БМП-1 і БМП-2. Уже готова конструкторська документація, а виготовлення дослідного зразка і початковий комплекс випробувань заплановано на 2019 рік.

Новий БМП-У оснастять дизельним двигуном потужністю 735 к.с. і автоматичною трансмісією. Маса машини становитиме 25-27 тонн, питома потужність - 27-29 к.с./тонна, що перевищує питому потужність БМП-1 (21-23 к.с./тонна) сучасних основних бойових танків.

БМП-У буде здатен долати водні перешкоди.

Новий БМП-У буде озброєний новим бойовим модулем БМ-8 із 30-міліметровою автоматичною гарматою, автоматичним гранатометом, кулеметом, а також керованими протитанковими ракетами "Бар'єр". Бойова машина створюється за модульним принципом, з можливістю використання базової платформи для цілого сімейства гусеничних машин: планується створення на базі нової БМП-У командирської, командно-штабної, розвідувальної, медичної, ремонтно-евакуаційної та інших машини, наголошено в повідомленні.

Роботи зі створення перспективного танка нового покоління поки що на початковому етапі. Цей проект розрахований на кілька років, і поки що завершена попередня розробка моторно-трансмісійного відділення, проведено розрахунки основних параметрів двигуна танка, ведеться виготовлення дослідних зразків трансмісії.

Розрахункова потужність нового танкового двигуна, який буде працювати на різних видах палива і їх сумішах при критичних температурах в різних кліматичних умовах, становить 1500 к.с.

Серед базових характеристик нового двигуна, яким планують надалі оснащувати нові зразки важкої гусеничної техніки, - компактні розміри, модульність конструкції, а також можливість застосування, як і з компоновкою заднього приводу, так і в передньопривідному компонуванні.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують