Сьогодні, 24 травня офіційно відкрили Бескидський тунель.
Рух поїздів через новий двоколійний Бескидський тунель запустять із 25 травня. Його довжина становить 1 765 метрів, а глибина — 180 м. Ширина тунелю становить 10,5 м, висота — 8,5 м.
"Це – проект, завдяки якому Україна стає ще ближчою до Європейського Союзу, а Євросоюз – до України. Тут проходить до 40% наших транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи", - написав на сторінці в Facebook президент України Петро Порошенко.
Реконструкція одноколійного тунелю в Карпатах на перегоні Бескид – Скотарське тривала з 2013 року. Новий двоколійний Бескидський тунель зможе пропускати до 100 пар поїздів на добу зі швидкістю 60-70 км/год, у той час, як пропускна здатність одноколійного тунелю – до 47 поїздів зі швидкістю 15-40 км/год.
Загальна кошторисна вартість будівництва за проектом становить 102 млн євро. Гарантія експлуатації — 100 років.
Бескидський тунель, побудований 1886 року, був єдиною одноколійною ділянкою на всій довжині V Критського коридору, що проходить територією Італії, Угорщини, Словаччини, України та Росії.
Старий тунель зберігається як складова частина комплексу нового тунелю. Однак, він буде використовуватися як робоча штольня з обслуговування нового тунелю, а також для евакуації людей у разі аварійних ситуацій.