У 2018 році майже половину квитків на поїзди далекого сполучення пасажири придбали через електронні сервіси.
Загалом у 2018 році через інтернет було реалізовано понад 5 млн квитків - це 48% від загального продажу. Про це повідомив в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.
"Послуга купівлі квитків через інтернет стає все популярнішою в наших клієнтів. Якщо у 2012 році – а саме тоді було впроваджено оформлення квитків через офіційний сайт УЗ – через інтернет було реалізовано лише 3% квитків, то на сьогодні це вже майже половина від загального продажу квитків. Ця статистика свідчить не лише про популярність нашої послуги, а й про шалений темп інформатизації України", – зазначив Кравцов.
Пасажири оформили через інтернет уже майже 69 млн квитків. Онлайн-квитки можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім деяких додаткових. Також квитки через інтернет можна оформити на 31 регіональний поїзд і на міжнародні поїзди № 705 та № 715 Київ – Перемишль, № 751/752 Здолбунів – Холм, № 735/736 Одеса – Перемишль і № 753/754 Ковель – Холм.
На додаткові поїзди та міжнародні поїзди, що курсують у сполученні з країнами СНД, пасажири в режимі онлайн можуть оформити й оплатити проїзд, після чого отримають бланк замовлення на електронну пошту, і його необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток.
При оформленні квитків через інтернет пасажир може самостійно обрати потрібний поїзд, тип вагона й місце. До того ж квиток, оформлений через інтернет, практично неможливо загубити – його можна друкувати необмежену кількість разів з листа, що приходить на електронну пошту пасажира.
Для придбання квитків онлайн пасажири можуть скористатися офіційним сервісом Укрзалізниці booking.uz.gov.ua.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
18-04-2018, 23:31
0
1 425