RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

У Верховній Раді зареєстровано більше десяти законопроектів, які можуть вирішити проблему «євроблях»

Українці одні з лідерів із володіння "машинами-пенсіонерами". У цьому рейтингу наша країна посідає друге місце після Куби. Причина - для більшості авто - часто розкіш, а не засіб пересування. Зокрема, й через дороге розмитнення. Утім, із цієї ситуації дехто знайшов вихід у вигляді авто з іноземною реєстрацією. Тоді як інші сподіваються, держава надасть легальний спосіб купити машини дешевше, пише ТСН.

Питання на півтора мільйона авто. Саме стільки автомобілів із європейською реєстрацією нині ввезено в Україну. І хоча офіційною чиновники вважають цифру утричі меншу, проблема, визнають, величезна. Попри численні акції протесту, перемовини, автопитання й досі залишається невирішеним. З одного боку правоохоронці звітують про викриття каналів із ввезення нелегальних авто.

"Вони здійснювали продаж транспортних засобів на території України прикриваючись підробленими документами", - повідомили правоохоронці.

Тоді як власники "євроблях" погрожують протестами, якщо їхнє питання не вирішать. Уявлення,  як можна вирішити питання у простих людей і чиновників відрізняються. Одні наполягають розмитнення має перебувати в рамках європейського - до 1000 доларів за автівку. І Україна не мала б більше лобіювати своїх виробників. Доступних авто нема, якість у вживаних теж часто вище. Тому і сенсу в обмеженнях не має.

У комітеті Верховною ради з питань податкової та митної політики  говорять про молдавський сценарій. За ним легалізувати уже ввезені  машини можна буде зі знижкою. Орієнтовно вона становитиме 70% від діючих зборів. Тимчасово нардепи готові пожертувавти навіть стандартом євро "5". Але і "але" у  законі є.

"Якщо ми шукаємо "компроміс", то наступним кроком буде повне закриття кордонів для таких машин в подальшому", - зазначає голова комітету митної політики ВР україни Ніна Южаніна.

Втім, це бачення не поділяють власники авто. Кажуть, просто легалізації замало. Пропонують дозволилити розмитнювати усі автомобілі "Євро 3" починаючи з 1998 року. А дію нового закону продовжити до 2020 року, допоки в Україні не введуть техогляд за європейськими стандартами.

Такий підхід хоч і привабливий для власника фінансово, втім, малореалістичний, визнають в громадській спілці "Доступне авто".  Кажуть, закони мають вирішувати не лише питання "блях", а й просто доступних авто для усіх.  Тому оптимальними тут бачать два варіанти виходу із ситуації.

"Продовжити на кілька років дію існуючого закону про пільги. Машини 2010 року будуть дешевшати і це дозволить оновити автопарк", - додають експерти.

Частина нардепів згоджуються. Україна, певні, нарешті має дати водіям автомобільну свободу, як у Європі. Тобто дати можливість ввозити до України авто із усіх країн, крім Росії та тих, хто її підтримує. Втім, як варіант пропонують такі норми. Ввести вікове обмеження у 10 років для авто. Але значно зменшити ставку за розмитнення. Навіть зареєстрували законопроект, де пропонують брати за це максимум півтисячі євро.

" Завозять авто і просто платять 500 за розмитнення. Що стосується тих людей, які ввезли - просто дати їм три місяці на те, щоб вони заплатили 500 євро і легалізували", - каже депутат Олександр Шевченко.

Співавтори закону певні, завозити машини нелегально стане невигідно. Тому їх активніше купуватимуть та розмитнюватимуть. Держава зароблятиме більше і на акцизі на бензин. Не кажучи про швидкий прибуток від легалізації "євроблях".

"І нічого бюджет не втратить. Тому що набагато більше автомобілів ввезуть", - переконаний депутат.

Нині в парламенті зареєстровано більше 10 законів щодо імпорту авто. Втім на фінальний розгляд до сесійної зали поки не потрапив жоден.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Микола Кобилюк
6-04-2018, 23:49
Коментарів 0 Переглядів 1 595

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.