RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » У Верховній Раді зареєстровано більше десяти законопроектів, які можуть вирішити проблему «євроблях»

У Верховній Раді зареєстровано більше десяти законопроектів, які можуть вирішити проблему «євроблях»

Українці одні з лідерів із володіння "машинами-пенсіонерами". У цьому рейтингу наша країна посідає друге місце після Куби. Причина - для більшості авто - часто розкіш, а не засіб пересування. Зокрема, й через дороге розмитнення. Утім, із цієї ситуації дехто знайшов вихід у вигляді авто з іноземною реєстрацією. Тоді як інші сподіваються, держава надасть легальний спосіб купити машини дешевше, пише ТСН.

Питання на півтора мільйона авто. Саме стільки автомобілів із європейською реєстрацією нині ввезено в Україну. І хоча офіційною чиновники вважають цифру утричі меншу, проблема, визнають, величезна. Попри численні акції протесту, перемовини, автопитання й досі залишається невирішеним. З одного боку правоохоронці звітують про викриття каналів із ввезення нелегальних авто.

"Вони здійснювали продаж транспортних засобів на території України прикриваючись підробленими документами", - повідомили правоохоронці.

Тоді як власники "євроблях" погрожують протестами, якщо їхнє питання не вирішать. Уявлення,  як можна вирішити питання у простих людей і чиновників відрізняються. Одні наполягають розмитнення має перебувати в рамках європейського - до 1000 доларів за автівку. І Україна не мала б більше лобіювати своїх виробників. Доступних авто нема, якість у вживаних теж часто вище. Тому і сенсу в обмеженнях не має.

У комітеті Верховною ради з питань податкової та митної політики  говорять про молдавський сценарій. За ним легалізувати уже ввезені  машини можна буде зі знижкою. Орієнтовно вона становитиме 70% від діючих зборів. Тимчасово нардепи готові пожертувавти навіть стандартом євро "5". Але і "але" у  законі є.

"Якщо ми шукаємо "компроміс", то наступним кроком буде повне закриття кордонів для таких машин в подальшому", - зазначає голова комітету митної політики ВР україни Ніна Южаніна.

Втім, це бачення не поділяють власники авто. Кажуть, просто легалізації замало. Пропонують дозволилити розмитнювати усі автомобілі "Євро 3" починаючи з 1998 року. А дію нового закону продовжити до 2020 року, допоки в Україні не введуть техогляд за європейськими стандартами.

Такий підхід хоч і привабливий для власника фінансово, втім, малореалістичний, визнають в громадській спілці "Доступне авто".  Кажуть, закони мають вирішувати не лише питання "блях", а й просто доступних авто для усіх.  Тому оптимальними тут бачать два варіанти виходу із ситуації.

"Продовжити на кілька років дію існуючого закону про пільги. Машини 2010 року будуть дешевшати і це дозволить оновити автопарк", - додають експерти.

Частина нардепів згоджуються. Україна, певні, нарешті має дати водіям автомобільну свободу, як у Європі. Тобто дати можливість ввозити до України авто із усіх країн, крім Росії та тих, хто її підтримує. Втім, як варіант пропонують такі норми. Ввести вікове обмеження у 10 років для авто. Але значно зменшити ставку за розмитнення. Навіть зареєстрували законопроект, де пропонують брати за це максимум півтисячі євро.

" Завозять авто і просто платять 500 за розмитнення. Що стосується тих людей, які ввезли - просто дати їм три місяці на те, щоб вони заплатили 500 євро і легалізували", - каже депутат Олександр Шевченко.

Співавтори закону певні, завозити машини нелегально стане невигідно. Тому їх активніше купуватимуть та розмитнюватимуть. Держава зароблятиме більше і на акцизі на бензин. Не кажучи про швидкий прибуток від легалізації "євроблях".

"І нічого бюджет не втратить. Тому що набагато більше автомобілів ввезуть", - переконаний депутат.

Нині в парламенті зареєстровано більше 10 законів щодо імпорту авто. Втім на фінальний розгляд до сесійної зали поки не потрапив жоден.

Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
Редактор: Микола Кобилюк
6-04-2018, 23:49
Коментарів 0 Переглядів 1 544

Теги -
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.