Державна виконавча служба зобов'язала поліцію вилучити всі 160 автобусів великого львівського перевізника - комунального АТП-1, і доставити на штрафмайданчик.
Патрульна поліція Львова вже затримала сім комунальних автобусів, серед яких чотири нових "Електрони". Вилучення міських автобусів пов'язане з відмовою Львівської міськради виплатити борг за придбані у 2009-2010 роках 32 автобуси ЛАЗ, повідомляє Zaxid.net.
Рішення про оголошення у розшук всіх 160 автобусів АТП-1, на які ще у жовтні суд наклав арешт, відділ примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції ухвалив 28 грудня. Згідно з цим рішенням поліція внесла номери всіх розшукуваних автобусів у систему "Рубіж", яка автоматично виявляє автомобілі, що перебувають в розшуку. Системою "Рубіж" обладнані всі стаціонарні пости і частина патрульних автомобілів поліції і під час її спрацьовування поліцейські зобов'язані затримати і доставити на штрафмайданчик розшукуваний транспортний засіб.
Станом на вечір 23 січня, за словами директора АТП-1 Ореста Хамули, поліція вже забрала на штрафмайданчик три старі великогабаритні автобуси, а на чотири нових "Електрони" вилучила документи, тому вони не можуть виїжджати з території АТП-1. Таким чином, зазначив Орест Хамула під час засідання інженерної комісії Львівської міськради, водії семи автобусів залишилися без роботи і найближчим часом можуть звільнитися. Надалі, за словами Хамули, поліція може вилучити будь-який автобус, якщо його зафіксує система "Рубіж".
Арешт на все майно і рахунки АТП-1 накладено через борг у 28 млн грн перед ТОВ "Львівські автобусні заводи" за придбані у 2009-2010 роках автобуси ЛАЗ.
У жовтні 2017 року депутати вже ухвалювали рішення про меморандум з ТОВ "Оптимум Фактор", яке отримало від ЛАЗу право вимоги боргу. Меморандум передбачав, що АТП-1 має заплатити "Оптимум Фактор" 19,6 млн грн, а "Оптимум Фактор" зі свого боку анулювати ще 4 млн грн боргу. Проте вже під час наступного засідання сесії депутати Львівської міськради ухвалили нову постанову, якою відмовилися від підписання меморандуму. Причиною скасування меморандуму стало те, що вже після ухвалення рішення про меморандум у Львівській міськраді з'ясували, що ЛАЗ досі не виплатив своїм працівникам заборгованість за заробітною платою.
Тепер же, коли всі автобуси АТП-1 оголошені в розшук, на засідання сесії Львівської міськради 25 січня винесуть нову постанову про меморандум. Проект меморандуму передбачає, що АТП-1 визнає борг у сумі 28 млн грн за придбані ЛАЗ і зобов'язується оплатити "Оптимум Фактор" 20,3 млн гривень. Водночас "Оптимум Фактор" зобов'язується сплатити борги ЛАЗу за воду, тепло і виплатити близько 2,5 млн грн заборгованості за зарплатою працівникам ЛАЗу. Раніше АТП-1 вже сплатило 4,5 млн грн виконавчій служби для погашення боргів за зарплатою перед працівниками ЛАЗу, а ще 4 млн грн "Оптимум Фактор" погодився пробачити після отримання основної частини боргу.
Львівський автобусний завод викупив і довів до банкрутства російський бізнесмен Ігор Чуркін. Холдинг зупинив виробництво в 2014 році. Зараз ТОВ "Львівські автобусні заводи", яке перебуває у процесі припинення, офіційно записане на Ігоря Чуркіна і низку компаній, зареєстрованих в Канаді та Великобританії.
ТОВ "Оптимум Фактор" зареєстровано у Києві. З моменту скасування попереднього меморандуму у компанії змінилися власники. За даними аналітичної системи YouControl, в жовтні 2017 року власниками фірми були Сергій Бугайчук, Аліса Серебряниках і Таїсія Саніна. Раніше окремі депутати Львівської міськради заявляли, що Саніна є дружиною Чуркіна, і висловлювали побоювання, що сплачені фірмі гроші будуть виведені в Росію. Станом на січень 2018 року кінцевими бенефіціарами фірми вказані громадяни України Сергій Бугайчук та Андрій Демченко.
24-01-2018, 21:51
0
2 134