"Укрзалізниця" з 12 грудня тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет.
"На численні прохання пасажирів, таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди", – так пояснює компанія цей крок.
"Аналіз, проведений спеціалістами "Укрзалізниці", показує, що переважна кількість квитків на пікові дати, зокрема, зимові свята, викуповується через інтернет у перші хвилини відкриття продажу", – зазначається у повідомленні.
"Водночас, простежується тенденція щодо повернення значної частини викуплених квитків (переважно у нічні години), що, так чи інакше, корелюється з наростанням ажіотажного попиту на подорожі популярними маршрутами", – додає "Укрзалізниця".
На думку компанії, "такі дані можуть свідчити про те, що квитки масово і системно викуповуються для їх подальшого перепродажу".
"У результаті створюється штучний попередній дефіцит, що викликає справедливе невдоволенням та нарікання громадян, котрі збираються подорожувати", – заявляє відомство.
"Для того, щоб унеможливити подібні зловживання, "Укрзалізниця" тимчасово призупиняє операцію повернення квитків через інтернет. Повернення коштів за посадочні документи, оформлені через інтернет, здійснюватимуться винятково через залізничні каси. Обмеження буде скасовано після закінчення новорічно-різдвяних перевезень", – повідомили у відомстві.
Зазначимо, що 12 грудня громадяни виявили, що залізничні квитки не можна повернути он-лайн – і скаржилися на це в соцмережах. Офіційного повідомлення компанія у вівторок не дала, але клієнти змогли отримати інформацію скайпом.
Ще раніше громадяни обурювалися в соцмережах на те, що квитки на передноворічні потяги зникають із продажу, щойно вони з’являються за 40 діб.
"Українська правда"
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
13-12-2017, 11:39
0
1 776