"Укрзалізниця" збирається возити пасажирів за категоріями комфорт, стандарт і економ

Новини України / новини
1 845
0
"Укрзалізниця" збирається возити пасажирів за категоріями комфорт, стандарт і економ

ПАТ "Укрзалізниця" планує розділити пасажирські перевезення далекого сполучення на три сегменти. Перевізник пропонуватиме пасажирам поїзди за категоріями комфорт, стандарт і економ.

Про це "Укрінформу" повідомив у вівторок в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

За словами Кравцова, поїзди комфорт-сегменту формуватимуться виключно із використанням новітнього рухомого складу, але на них діятиме відповідно економічно-обгрунтований тариф. До послуг пасажирів будуть також поїзди стандарт - середньої цінової політики та економ - соціальні, витрати на які перевізнику мають відшкодовуватися з держбюджету.

В "Укрзалізниці" пояснюють, що така сегментація поїздів дозволить пасажирам робити свідомий вибір залежно від побажань і отримати такий рівень послуг, який відповідає категорії поїзда.

Водночас в "Укрзалізниці" зауважили, що більшість витрат залізничного перевізника у пасажирському секторі нині пов'язані з утриманням рухомого складу та інфраструктури. За даними компанії, собівартість витрат на послуги перевезення пасажирів у далекому сполученні за І півріччя 2017-го складає 49,7 копійки за один пасажиро-кілометр, а у приміському сполученні -106,1 копійки.

Чинні тарифи на пасажирські перевезення в далекому сполученні наразі нижчі за собівартість в середньому у 3 рази, а у приміському сполученні - у 7 - 8 разів. Через таку розбіжність між собівартістю та цінами на квитки витрати компанії на пасажирські перевезення за 6 місяців 2017 року зросли порівняно із відповідним періодом минулого року на 15% і склали 8,4 млрд грн. За півроку пасажирські перевезення завдали ПАТ "Укрзалізниця" майже 5 млрд грн збитків, пояснили в товаристві.

"Для відшкодування витрат у приміському сполученні ми вже ініціюємо запровадження адресної допомоги пільговикам - монетизацію пільг та укладання договорів про публічні послуги з місцевими органами влади, які є замовниками послуги і в умовах децентралізації мають більше повноважень та коштів у місцевих бюджетах, ніж раніше. Фактично мова йде про державне транспортне замовлення", - зауважили в "Укрзалізниці".

Водночас у залізничному товаристві нагадали, що наразі відсутній механізм відшкодування витрат ПАТ "Укрзалізниця" на забезпечення перевезень пасажирів.

Навіть за перевезення пільгових категорій населення, визначених державою, органи місцевого самоврядування компенсували лише менше 10%. На покриття збитків від пасажирських перевезень спрямовуються доходи від вантажних перевезень.

Перехресне субсидування не дозволяє забезпечити сталий розвиток галузі та здійснювати повномірне оновлення рухомого складу та інфраструктури.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Читайте також

02:00
Розчинна проти заварної: ось яка кава корисніша насправді
01:45
5 неефективних вправ, які варто припинити виконувати у спортзалі
01:30
Її не потрібно дотримуватись щодня. Названо найкращу дієту для схуднення
01:15
Ці 5 горіхів найкорисніші для вашого здоров'я: варто додати їх на тарілку
01:00
Небезпечно для очей: скільки часу можна дивитися телевізор без шкоди?
00:30
Чому корисно пити чай із кориці: названо 7 цілющих властивостей цього напою
00:30
Що станеться з організмом, якщо регулярно їсти насіння чіа: дієтологи дали відповідь
00:15
Як зробити рушники м'якими без кондиціонера: метод шокує простотою

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм