Google, Amazon, PornHub, та інші всесвітньо відомі компанії використовували День сміху, щоб оригінально нагадати про себе і "підколоти" своїх клієнтів.
Компанія McDonald's випустила мікро бігмак
Сайт PornHub показував користувачам банер, у якому говорив про те, що переглянуте відео опубліковано у них в соціальних мережах.
Google "порадував" відразу декількома "нововведеннями":
Асистент, який доповнює віртуальну реальність
Антистресова клавіатура з пухирчатою протиударного паперу
Голландське відділення зняло ролик про млини, які відганяють погану погоду
У цьому відео компанія тролить власний голосовий помічник
Amazon також вибрав темою для жартів голосовий помічник, тільки зробив його для собак
І KFC туди ж. Розумне відро
Один з найбільших розробників графічних інтерфейсів Nvidia "створив" пристрій, який замінить гравця поки той, наприклад, їсть
Інтернет магазин Zappos показав невидиму коробку для захисту від крадіїв
Компанія iFixit, яка займається ремонтом техніки натякнула на те, що гаджети стали занадто маленькими