За перші сім місяців 2016 року українські авіакомпанії перевезли 4,2 млн осіб, що на 23% більше, ніж минулого року, повідомляє Державна авіаційна служба України.
Аеропорти України за цей період наростили пасажиропотік на 15%, пише Новое Время.
Таке зростання пов'язане з розвитком міжнародних трансферних перевезень авіакомпанією МАУ і збільшення чартерної програми в Туреччину, вважає експерт у сфері авіаринку Сергій Хижняк. За даними консалтингової компанії FriendlyAviaSupport, весь чартерний ринок України в першому півріччі склав 860 тис. пасажирів, 70% з яких становили чартери в Туреччину
Партнер юридичної фірми Анте Андрій Гук виділяє ще одну важливу причину - відносну стабільність у політиці та економіці. "Це підштовхнуло до розвитку невеликих авіаперевізників - з'явилися чартерні рейси навіть з таких регіональних аеропортів як Рівне", - пояснює він. Авіаперевезення безпосередньо залежать від добробуту громадян, погоджується генеральний директор консалтингової компанії FriendlyAviaSupport Олександр Ланецький.
Стабільність приваблює не тільки українські компанії, іноземні перевізники також нарощують рейси і готові літати ще більше. На думку Андрія Гука, сьогодні Міністерство інфраструктури і місцева влада ведуть проактивну політику, як по залученню авіакомпаній, так і щодо створення сприятливих умов для них. "Навіть сам факт переговорів з лоукостом Ryanair - вже показник того, що погода для польотів в Україну поліпшується", - підсумовує експерт.
Раніше повідомлялося, що в першому півріччі 2016 року регулярні польоти між Україною та іншими країнами виконували 10 вітчизняних авіакомпаній в 38 країн світу і 28 іноземних авіакомпаній з 23 країн світу. За перші шість місяців 2016 року українські авіакомпанії показали зростання пасажирських перевезень на 19,4% в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року – до 3,2 млн осіб.
Прогнозувати результати 2016 року поки рано. Ланецький вважає, що показники результату 2016 року повинен був бути аналогічний першому півріччю, однак, переворот у Туреччині трохи зіпсував картину. Сприятливий вплив на зростання авіаперевезень змогло б надати партнерство аеропорту Бориспіль з іншими перевізниками. “Зараз існує успішний тандем аеропорту Бориспіль і МАУ як базового перевізника. Однак для галузі буде ще краще, якщо Бориспіль зможе створити більш сприятливі умови і для інших компаній, якусь стратегію спільного розвитку", - резюмує Гук.
Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
11-08-2016, 09:48
0
1 410