Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
У АМКУ вважають, що "Київстар" зловживає монопольним становищем

Частка провідного українського оператора мобільного зв'язку "Київстар" на ринку послуг зі здійснення абонентами своєї мережі вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України перевищує 35% і компанія не змогла довести, що відчуває на цьому ринку значну конкуренцію.

Про це йдеться у повідомленні АМКУ, передає "Інтерфакс-Україна".

"Дії АТ "Київстар" щодо встановлення на економічно необгрунтованому рівні тарифів на послугу зі здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України в розмірах 1,75 грн/хв і 1,50 грн/хв містять ознаки порушення... у вигляді зловживання монопольним становищем на ринку послуг зі здійснення вихідних дзвінків на номери абонентів фіксованого зв'язку України", - зазначено в рекомендації АМКУ.

Комітет зазначив, що "Київстар" не надав розмірів планових витрат, безпосередньо пов'язаних саме з наданням послуги із здійснення вихідних дзвінків на номери операторів фіксованого зв'язку України.

АМКУ також зазначив, що тарифи на відповідну послугу в інших компаній-операторів значно нижчі: тарифи ТОВ "Лайфселл" становлять до 0,60 грн/хв з урахуванням ПДВ та збору до Пенсійного фонду, а тариф ПрАТ "МТС Україна" - 0,50 грн з ПДВ та збором до Пенсійного фонду.

"Тобто такі послуги надзвичайно схожі як за переліком технічних засобів, які беруть участь в технологічному процесі, так і за їхньою собівартістю. Дії "Київстар" у вигляді застосування цін на дзвінки абонентів на мережі фіксованого телефонного зв'язку більш ніж удвічі перевищують рівень цін на мережі рухомого зв'язку, можуть призвести до нехтування інтересів споживачів", - підкреслив АМКУ.

Рекомендації Комітету підлягають обов'язковому розгляду, про результати якого "Київстар" має повідомити АМКУ в 30 денний термін від дня їх отримання.

Раніше, Антимонопольний комітет рекомендував компанії "Київстар" скоригувати тарифи на вихідні дзвінки власних абонентів на телефонні номери абонентів фіксованого зв’язку України.
Рейтинг:
(голосів: 1)
11-07-2016, 22:24
Коментарів 0 Переглядів 1035

Коронавірус: за минулу добу на Буковині померли троє людей
У двох пацієнтів був підтверджений COVID-19
У Чернівцях хлопчик впав на ескалаторі у ТЦ, йому відірвало палець руки
Дитина важко травмувалась, спускаючись із мамою по ескалатору в одному з торгівельних центрів Чернівців
Популярне Коментують
• Новини






Вчимося цінувати воду. Блог Галини Олійник
Коли води багато, ми її не цінуємо. Використовуємо часто більше, ніж потрібно
Як оцінити сервіс, якого немає. Блог Галини Олійник
"Двієчка" Укртелекому за оперативність і роботу з клієнтами
Стабільність по-чернівецьки: ні доріг, ні води. Блог Марини Кавкало
2020 рік, Ілон Маск запускає ракети з людьми в космос, а у Чернівцях два тижні немає води у крані
загрузка...
Будівельна компанія «Евріка 3001» у місті Чернівці: 3 причини обрати компанію, яка будує і ремонтує якісно, надійно і швидко*

Про три причини обрати компанію розповідає керівник будівельної компанії "Евріка 3001" Валерій ФИШКО.
Мережа магазинів міні-м’ясокомбінату "Еко М’ясо" поповнилася ще однією точкою продажу.
Якісних і свіжих продуктів стало ще більше: у місті Чернівці відкрився новий магазин «Еко М’ясо»!*
Тепер випікати і готувати десерти стало простіше: магазин «Тортіно» уже у місті Чернівці!*

Ця торгова мережа є надійним виробником та постачальником кондитерської продукції в Україні.