Хоча фактично центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) в Україні створені скрізь, але 60% із них існують формально, заявив у розмові з DT.UA голова Держгеокадастру Максим Мартинюк.
За його словами, ще 20% — це ЦНАП, які "швидше є, ніж їх немає". І тільки 20% таких центрів працюють добре.
"По всій Україні вони створюються приблизно в однаковій пропорції. Тому в будь-якій області є просто ідеальні центри адмінпослуг. При цьому мій критерій ідеальності дуже простій: ЦНАП замислювався з чіткою ідеологією, він мав бути бар'єром між замовником адмінпослуг і тим, хто її надає. Якщо ЦНАП, хоч би який він був, виконує цю функцію, отже, він існує. А якщо в центрі адмінпослуг людей відправляють за якимись паперами до виконавця, то це непрацююча структура", - наголосив Мартинюк.
Він наголошує, що ці 60% центрів адмінпослуг, які існують на папері, але не є бар'єром у боротьбі з хабарництвом виконавців, — це поганий результат.
"Це не питання бюджету, фінансує держава центри чи ні. Це запитання до конкретних керівників: чому в одному райцентрі все працює, а в іншому тільки табличка висить? Оскільки я можу назвати в кожній області по одному-два хороші ЦНАП, то, відповідно, це означає, що проблема не в державі, не в бюджеті. Річ у тім, хто є керівником на тій чи іншій території, і в розумінні необхідності та побудові ЦНАП. Це проблеми губернаторів, голів районів, мерів міст. Адже такі центри стають обличчям влади. У них кожний громадянин одержує відповідь, чи може держава впоратися з такою простою функцією, як переоформлення гаража чи дачі. Тому ЦНАП — це напрям, де необхідно об'єднати зусилля та довести справу до ідеалу", - заявив Мартинюк.
За матеріалами dt.ua
Приєднуйтесь до "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
21-03-2016, 08:56
0
1 029