RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Тріумфом чернівчанина Костянтина Ільїна завершився ювілейний 15-й Міжнародний турнір із богатирського багатоборства "Меч Матуша Чака" у Словаччині. Для найкращого українського стронгмена це було етапом підготовки до Чемпіонату світу.
На звітному турнірі були представлені Польща, Словаччина, Угорщина, Україна і Чехія.

Зі старту лідерство впевнено захопив Ільїн, який лише у двох з п’яти вправ був другим, а також на самому фініші, коли перевага над найближчими переслідувачами дозволила "розслабитися".

У репортажах про звітні змагання місцева преса називала Ільїна "лицарем Костянтином". Про "лицарські секрети" та перипетії турніру Костянтин Ільїн розповів "МБ".

– Турнір "Меч Матуша Чака" входив у ваші плани підготовки до Чемпіонату світу?

– Тепер у мене всі змагання входять до плану підготовки до Чемпіонату світу. Якось так склалося, що словацькі змагання для мене відбуваються успішно. І публіка тамтешня мене приймає дуже тепло. Тож на "Меч Матуша Чака" поїхав із задоволенням.

– Можете розповісти про перипетії боротьби?

– Якоїсь гострої боротьби не було, хоча хлопці зібралися сильні, з деякими ми вже перетиналися цього року на етапах Ліги чемпіонів.
Почали з вправи "полон-Аксель". Підіймали на щебені вагу 130 кг на кількість разів за хвилину. Я за хвилину підняв вісім разів. Двоє суперників підняли по сім разів, решта – менше.

У "Дедліфті" ми змагалися у становій тязі з машиною. Навантаження становило приблизно 300 кг "із хвостиком". Я за 20 сек. зробив 14 і залишив машину в спокої (сміється, – авт.).

Незвичною виявилася третя вправа. Це була естафета. Меч вагою 150 кг треба було підняти, схопити за гарду і пронести 10 метрів вперед і назад, покласти на місце, перебігти до колеса вагою приблизно 400 кг і двічі його перекинути. Я тут знову був першим. 
Георгій МАЗУРАШУ
23-08-2011, 17:02
Коментарів 0 Переглядів 2 271

Теги -

Для кого можливі графіки відключень

Газовики просять споживачів перекрити крани на спусках перед газовими приладами та не відкривати до зазначеного часу


Такі зміни запровадили "у зв’язку з численними зверненнями мешканців"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.