RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Кандидати у мери Чернівців Каспрук і Михайлішин витратили на агітацію 1,5 мільйона гривень

Якщо напередодні першого туру виборів міського голови Чернівців Олексій Каспрук на рекламу витратив понад 830 тисяч гривень, то його конкурент Віталій Михайлішин витратив удесятеро разів менше – 86 154 гривні. Натомість фінансові витрати на агітацію представника "Рідного міста" зросли напередодні другого туру виборів – команда Михайлішина витратила понад 547 тисяч гривень. У той час Каспрук використав трохи більше 73 тисяч гривень.

Такі дані випливають з аналізу остаточних фінансових виборчих звітів двох кандидатів на пост мера Чернівців, які днями оприлюднила Чернівецька міська виборча комісія, пише molbuk.ua

Так, найбільше серед двох конкурентів на виборчу агітацію витратив переможець виборів Олексій Каспрук. Згідно з даними із фінансового звіту, мер Чернівців використав 904 204 гривні.

Натомість Віталій Михайлішин витратив усього 633 904 гривні.

Судячи з даних, оприлюднених у фінансових звітах кандидатів, найбільший акцент у передвиборчій рекламі команда Олексія Каспрука зробила на ефірах на телебаченні та публікаціях у друкованих ЗМІ. На це кандидат витратив зі свого виборчого фонду 523 тисячі і 146 тисяч гривень відповідно.

У той же час команда Віталія Михайлішина найбільше витрачалась на ефіри на ТБ (понад 415 тисяч гривень) і друковану продукцію (флаєри, брошури, календарики тощо) – 88 500 гривень.

Основними спонсорами виборчого фонду Віталія Михайлішина були, зокрема, представники партії "Рідне місто" і наближені до неї особи. Так, у списку тих, хто допоміг політику грошима, "засвітилося" чимало відомих у Чернівцях обличь: екс-депутат ПР Ірина Зрибнєва, підприємець і новоспечений депутат міськради Валерій Найдиш, екс-заступник гендиректора Калинівського ринку Вадим Колегай, підприємець і депутат "Рідного міста" Василь Продан, депутати та екс-обранці Тетяна Бешлей, Марія Іванюк, Володимир Кедь, Анатолій Чесанов. Всі вони внесли до виборчого фонду різні суми коштів, однак, як правило, такі транші не перевищували 13 300 гривень.

Кандидати у мери Чернівців Каспрук і Михайлішин витратили на агітацію 1,5 мільйона гривень

Кандидати у мери Чернівців Каспрук і Михайлішин витратили на агітацію 1,5 мільйона гривень

Кандидати у мери Чернівців Каспрук і Михайлішин витратили на агітацію 1,5 мільйона гривень


"Засвітився" у переліку спонсорів і син екс-депутата міськради Дмитра Сірмана Олег. Нагадаємо, екс-"нашоукраїнець" Дмитро Сірман цього разу балотувався до міськради від партії "Громадянська позиція", проте вибори програв.

Натомість, серед спонсорів виборчої кампанії Олексія Каспрука публічних та відомих людей мало. У переліку цих людей є кілька підприємців і родичів кандидата. Також гроші у фонд внесли довірені особи Каспрука та соратники кандидата по партії "Народний фронт".

Кандидати у мери Чернівців Каспрук і Михайлішин витратили на агітацію 1,5 мільйона гривень

Кандидати у мери Чернівців Каспрук і Михайлішин витратили на агітацію 1,5 мільйона гривень

Кандидати у мери Чернівців Каспрук і Михайлішин витратили на агітацію 1,5 мільйона гривень


Підписуйтесь на новини "МБ" у соцмережах: VK, Однокласники, Facebook
Редактор: Микола Кобилюк
30-11-2015, 13:44
Коментарів 0 Переглядів 2 772

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.