Чотири місцевих осередки політичних партій, які висунули кандидатів на вибори до Чернівецької обласної ради і прозвітували про використання виборчих фондів, на агітацію витратили по більш як півмільйона гривень. Найбільшими є витрати обласної парторганізації ВО "Батьківщина" - більше 666 тисяч грн., а найменшими – ВО "Свобода" (5 300 грн.). Про це свідчить аналіз Громадянської мережі ОПОРА остаточних фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів політичними партіями.
З 15 місцевих осередків політичних партій, які брали участь у виборах до Чернівецької обласної ради, остаточні фінансові звіти подали десять. Інші ж або не подали звіти, або ж не створювали виборчі фонди. Звіти, які подали партії, не всі є повними з відповідними додатками, що свідчить про низьку фінансову дисципліну і обізнаність у вимогах чинного законодавства, а також про нестачу уваги до цього питання зі сторони виборчих комісій.
Загальний розмір виборчого фонду місцевого осередку Аграрної партії склав 562 847 грн. З них 467 700 грн. – це кошти партії, 17 000 грн.– внески кандидатів, включених до списку та 78 847 грн. – добровільні внески фізичних осіб. З виборчого фонду 216 135 грн. пішло на виготовлення агітаційних матеріалів, 267 750 грн. – на використання ЗМІ і майже 20 тисяч – інші послуги на агітацію, витрати. Витрачено 503 813 грн.
Місцева організація ВО "Батьківщина" у виборчому фонді зібрала 666 607 грн. внесків кандидатів, включених до виборчого списку. Найбільше у виборчу кампанію вклались Іван Мунтян – 54 тисяч грн. та В’ячеслав Добровольський – 50 тисяч грн. Партійці витратили 368 618 грн. на виготовлення агітаційних матеріалів, 205 917 грн. – на використання ЗМІ та на інші послуги, пов’язані з агітацією пішло 92 192 грн. Більше 200 тисяч грн. було сплачено ПП Т.І. Стринадко за друковану продукцію.
Партія "Відродження" прозвітувала про надходження до виборчого фонду у розмірі 399 920 грн. (215 000 грн. з яких – це власні кошти місцевої партії, а 184 920 грн. – це внески кандидатів, а саме від одного кандидата Олега Унгуряна). Партія витратила 178 590 грн. на виготовлення агітаційних матеріалів, 137 160 грн. - на використання ЗМІ. Інші витрати та послуги склали 84 тисячі грн. Залишок склав 9,80 грн. Найбільшими платіжки були для ТОВ ТРК "Чернівці" (42 480 грн.) та ФОП Ключук (49 800 грн.).
Більш як півмільйонні витрати на виборчу кампанію задекларувала місцева організація партії "Народний контроль". Так, виборчий фонд партії склав 548 824 грн. (145 122 грн. – власні кошти місцевої партії, 398 902 грн. – внески кандидатів, 4 800 – добровільні внески фізичних осіб). Найбільшими інвесторами кампанії стали Володимир Мороз – 109 000 грн. та Михайло Шморгун – 34 750 грн. З цих коштів 192 044 грн. пішло на виготовлення агітаційних матеріалів, 265 096 грн. - на використання ЗМІ. Інші витрати та послуги – більше 90 тисяч. Всі кошти витрачені. Найбільше коштів було сплачено ТОВ РІА медіа (50 400 грн.), ТОВ ТРК Чернівці (майже 60 тисяч) та ТОВ ТРК ТВА (67 080 грн.).
Чернівецький "Опозиційний блок" прозвітував про виборчий фонд в розмірі 199 679 грн. (279 грн. - партійні кошти, 34 000 грн. – внески кандидатів, 165 400 грн.– добровільні внески фізичних осіб, зокрема 13 внесків рівними частинами по 12 тисяч). Опозиційний блок витратив всі кошти, а саме: 145 388 грн. – на виготовлення агітаційних матеріалів, 54 291 грн. – на використання ЗМІ. Більше 47 тисяч грн. було сплачено за поліграфічну продукцію ФОП Глібка.
Місцева організація Радикальної партії Ляшка мала виборчий фонд в розмірі 48 636 грн., який складався з внесків кандидатів (практично всі внески здійснила кандидатка Інга Маковецька). З цих коштів 33 686 грн. було витрачено на виготовлення агітаційних матеріалів, 13 885 грн. - на використання ЗМІ і 1050 грн. склали інші витрати. Невитраченими залишились 15 грн. Радикальна партія єдина подала звіт з додатком №1, де розшифровані витрати. Зокрема, на агітацію на телебаченні було витрачено 6 840 грн., в газетах – 7 045 грн., а інші витрати 1050 грн. – це послуги поштового зв’язку. Найбільше коштів отримав ПП Юрченко.
Партія "Самопоміч" прозвітувала про виборчий фонд розміром 15 948 грн., який повністю складався з власних коштів партії. 10 850 грн. було витрачено на виготовлення агітаційних матеріалів, 4 583 грн. - на використання ЗМІ і 515 грн – на інші послуги, пов’язані з агітацією. Найбільше було сплачено ПП Глібка за афіші 3 280 грн.
Місцевий осередок ВО "Свобода" задекларував найменше витрат на виборчу кампанію. Виборчий фонд склав 5 300 грн. внесків кандидатів (а саме: всі кошти надійшли від Івана Сторощука, хоча такого кандидата в списках кандидатів від партії до Чернівецької обласної ради не виявлено, а сам політик балотувався до Новоселицької районної ради). Всі кошти пішли на виготовлення агітаційних матеріалів ("Видавничий дім").
Блок Петра Порошенка "Солідарність" прозвітував про виборчий фонд у розмірі 503 939 грн. (9 500 грн. – це власні кошти партії, 415 794 грн. – це внески кандидатів та 78 645 грн. – добровільні внески фізичних осіб). Найбільше до виборчого фонду сплатили Михайло Березовський (більше 27 тисяч) та Сергій Добржанський (24 тисячі). Щодо добровільних внесків, то Іван Лосік зі Сторожинеччини вніс 14 тисяч грн. Кому і на що пішли гроші – невідомо, адже в обласній виборчій комісій відповідні додатки до фінансового звіту відсутні.
Партія УКРОП на виборчу кампанію до Чернівецької обласної ради створила фонд у розмірі 77 832 грн. (50 652 грн. – кошти партії, 27 180 грн. – кандидатські внески, майже 20 тисяч з яких – від кандидата Віталія Ткачука). Ні даних про витрати коштів виборчого фонду, ні консолідованого звіту немає. А тому сказати на що були витрачені гроші неможливо.