RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Публікації » За хамство – штраф

За хамство – штраф
Сварки, образи – таке нерідко можуть почути пасажири від таксистів. Таксисти, у свою чергу, нарікають, що іноді самі пасажири їх провокують.

Водій облаяв через засніжену дорогу

Від хамства й брутальності водія однієї зі служб таксі постраждала днями чернівчанка Галина. Пізно ввечері жінка викликала таксі. Водій всю дорогу скаржився, що вулиця, куди потрібно їхати, засніжена і нею автомобіль погано їде.

Зрештою, Галина не витримала цього бурчання й попросила зупинити автомобіль, розплатилася й вирушила додому пішки. Таксист пригрозив, щоб жінка й не думала скаржитися, ще й "подарував" їй образливі "компліменти". Коли пані Галина звернулася зі скаргою до адміністрації служби таксі, її запевнили, що цього водія оштрафують.

Неприємні спогади про таксистів є й у чернівчанки Катерини Александрової.

– Часто, коли сплачуєш крупною купюрою таксистові, можна почути, як він командує: "У мене немає здачі, йди міняй!" Якось їхала за поганої погоди від проспекту Незалежності до підприємства "Трембіта" – вислухала, що я "знахабніла, бо викликала таксі, могла пройтися пішки".
– Іншого разу їхала з вулиці Руської на Білоруську, – продовжує жінка. – На лічильнику показало 15 гривень, а водій запросив аж 20. Звісно, я дала йому лише 15.

Ще одна чернівчанка, яка захотіла залишитися анонімом, написала свою історію про нахабність таксистів у соцмережі:
"Автомобіль стояв на стоянці поблизу "Формаркету". Скло машини було затоноване, тому чітко не було видно водія. Лише гучна музика, яка лунала в салоні авто, давала зрозуміти, що всередині водій все-таки є. Я підійшла і постукала у вікно, мені ніхто не відчинив. Постукала ще раз, після чого водій різко відчинив дверцята, ледь не кинувши мене у сніг. Вигукнув мені: "Я ж сказав, що зайнятий!" Таксист зачинив дверцята. При цьому він говорив по телефону. Щоб пояснити, що через скло не було чути те, що він говорив, я знову постукала. Дверцята відчинилися, й наступна фраза мене просто приголомшила: "Дівчино, я тобі зараз дам по голові!" Після цього він зачинив дверцята на замок. Тоді я зателефонувала в службу таксі, повідомила номер водія. Та не впевнена, що моя скарга дійшла до керівництва…"

У конфліктах винні клієнти

Співвласник служби таксі Ілля ВЕЛИЧКО переконаний, що найчастіше причиною агресії таксистів є… самі клієнти.

– Звісно, до нас надходять скарги від клієнтів нашої служби, щоправда, дуже рідко, – каже Ілля Дмитрович. – Гадаю, насамперед у таких конфліктах винні самі пасажири. Водій на роботі, тож він прекрасно розуміє свою відповідальність. Нещодавно трапився випадок: сіла пасажирка в машину нашої фірми. Коли водій привіз її додому, виявилося, що під’їзд до будинку пасажирки був завалений снігом. Наш працівник пояснив жінці, що проїхати далі не може. "Мене це не цікавить. Ти повинен мене довезти!" – накричала вона на водія. А там залишилося може якихось 30-40 метрів! Тоді таксист сказав їй: "Виходьте з авто. Мені не потрібні ваші гроші. Йдіть собі з Богом!" Наступного дня ця клієнтка зателефонувала до нас: "Він на мене накричав і недовіз!"

Хоча і водії інколи не мають рацію. Коли, скажімо, водій палить за кермом або не має здачі – це карається у нас. Пити, їсти, говорити по телефону – теж категорично заборонено. Залежно від порушень умов договору, покарання працівників на нашій фірмі сягає від 20-300 гривень штрафу до звільнення. 
Микола Кобилюк

Коментар
"Пасажир має право вимагати моральну компенсацію"

– Якщо вам нагрубив таксист, ви маєте право звернутися зі скаргою до керівника служби таксі, – радить юрист управління захисту прав споживачів Зоя Штогрин. – У заяві вкажіть номер позивного, номерний знак автомобіля та опишіть цей інцидент. Гадаю, у тому, щоб не було таких звернень, зацікавлені самі керівники служб таксі.

До нас жодного разу не надходили звернення про хамство таксистів, адже закон про захист прав споживачів не передбачає етику водіїв таксі. Однак пасажир може навіть вимагати моральну компенсацію за те, що водій його образив. Але для цього потрібно обгрунтувати свою скаргу. Скажімо, якщо в людини погіршилося здоров’я через конфлікт із таксистом, потрібне підтвердження лікарів. 

Вікторія Филипець:
"Сина моєї подруги таксист недовіз додому. Він скористався тим, що хлопець був у нетверезому стані, побив та пограбував його. Нічого довести не змогли, тому що панує думка, що завжди нападають на таксистів і грабують саме їх"

Олена Фокеєва-Козачук: "Не важливо, яка служба! Хами є завжди. Але й порядні люди також трапляються. Ось цього тижня, наприклад, "наїхала" на 16 гривень, а в гаманці було тільки 10 і 20. У водія здачі не було, тому він взяв лише 10"
2-01-2013, 11:35
Коментарів 0 Переглядів 2 907


Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.