RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

За хамство – штраф
Сварки, образи – таке нерідко можуть почути пасажири від таксистів. Таксисти, у свою чергу, нарікають, що іноді самі пасажири їх провокують.

Водій облаяв через засніжену дорогу

Від хамства й брутальності водія однієї зі служб таксі постраждала днями чернівчанка Галина. Пізно ввечері жінка викликала таксі. Водій всю дорогу скаржився, що вулиця, куди потрібно їхати, засніжена і нею автомобіль погано їде.

Зрештою, Галина не витримала цього бурчання й попросила зупинити автомобіль, розплатилася й вирушила додому пішки. Таксист пригрозив, щоб жінка й не думала скаржитися, ще й "подарував" їй образливі "компліменти". Коли пані Галина звернулася зі скаргою до адміністрації служби таксі, її запевнили, що цього водія оштрафують.

Неприємні спогади про таксистів є й у чернівчанки Катерини Александрової.

– Часто, коли сплачуєш крупною купюрою таксистові, можна почути, як він командує: "У мене немає здачі, йди міняй!" Якось їхала за поганої погоди від проспекту Незалежності до підприємства "Трембіта" – вислухала, що я "знахабніла, бо викликала таксі, могла пройтися пішки".
– Іншого разу їхала з вулиці Руської на Білоруську, – продовжує жінка. – На лічильнику показало 15 гривень, а водій запросив аж 20. Звісно, я дала йому лише 15.

Ще одна чернівчанка, яка захотіла залишитися анонімом, написала свою історію про нахабність таксистів у соцмережі:
"Автомобіль стояв на стоянці поблизу "Формаркету". Скло машини було затоноване, тому чітко не було видно водія. Лише гучна музика, яка лунала в салоні авто, давала зрозуміти, що всередині водій все-таки є. Я підійшла і постукала у вікно, мені ніхто не відчинив. Постукала ще раз, після чого водій різко відчинив дверцята, ледь не кинувши мене у сніг. Вигукнув мені: "Я ж сказав, що зайнятий!" Таксист зачинив дверцята. При цьому він говорив по телефону. Щоб пояснити, що через скло не було чути те, що він говорив, я знову постукала. Дверцята відчинилися, й наступна фраза мене просто приголомшила: "Дівчино, я тобі зараз дам по голові!" Після цього він зачинив дверцята на замок. Тоді я зателефонувала в службу таксі, повідомила номер водія. Та не впевнена, що моя скарга дійшла до керівництва…"

У конфліктах винні клієнти

Співвласник служби таксі Ілля ВЕЛИЧКО переконаний, що найчастіше причиною агресії таксистів є… самі клієнти.

– Звісно, до нас надходять скарги від клієнтів нашої служби, щоправда, дуже рідко, – каже Ілля Дмитрович. – Гадаю, насамперед у таких конфліктах винні самі пасажири. Водій на роботі, тож він прекрасно розуміє свою відповідальність. Нещодавно трапився випадок: сіла пасажирка в машину нашої фірми. Коли водій привіз її додому, виявилося, що під’їзд до будинку пасажирки був завалений снігом. Наш працівник пояснив жінці, що проїхати далі не може. "Мене це не цікавить. Ти повинен мене довезти!" – накричала вона на водія. А там залишилося може якихось 30-40 метрів! Тоді таксист сказав їй: "Виходьте з авто. Мені не потрібні ваші гроші. Йдіть собі з Богом!" Наступного дня ця клієнтка зателефонувала до нас: "Він на мене накричав і недовіз!"

Хоча і водії інколи не мають рацію. Коли, скажімо, водій палить за кермом або не має здачі – це карається у нас. Пити, їсти, говорити по телефону – теж категорично заборонено. Залежно від порушень умов договору, покарання працівників на нашій фірмі сягає від 20-300 гривень штрафу до звільнення. 
Микола Кобилюк

Коментар
"Пасажир має право вимагати моральну компенсацію"

– Якщо вам нагрубив таксист, ви маєте право звернутися зі скаргою до керівника служби таксі, – радить юрист управління захисту прав споживачів Зоя Штогрин. – У заяві вкажіть номер позивного, номерний знак автомобіля та опишіть цей інцидент. Гадаю, у тому, щоб не було таких звернень, зацікавлені самі керівники служб таксі.

До нас жодного разу не надходили звернення про хамство таксистів, адже закон про захист прав споживачів не передбачає етику водіїв таксі. Однак пасажир може навіть вимагати моральну компенсацію за те, що водій його образив. Але для цього потрібно обгрунтувати свою скаргу. Скажімо, якщо в людини погіршилося здоров’я через конфлікт із таксистом, потрібне підтвердження лікарів. 

Вікторія Филипець:
"Сина моєї подруги таксист недовіз додому. Він скористався тим, що хлопець був у нетверезому стані, побив та пограбував його. Нічого довести не змогли, тому що панує думка, що завжди нападають на таксистів і грабують саме їх"

Олена Фокеєва-Козачук: "Не важливо, яка служба! Хами є завжди. Але й порядні люди також трапляються. Ось цього тижня, наприклад, "наїхала" на 16 гривень, а в гаманці було тільки 10 і 20. У водія здачі не було, тому він взяв лише 10"
2-01-2013, 11:35
Коментарів 0 Переглядів 2 823

Теги -

“Буковинка” втретє поспіль взяла гору над “Балтою” та здобула бронзові медалі Суперліги-Дмарт сезону 2023/24
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.