В першу чергу, для отримання різних вражень - звичайних і незвичайних, сильних і яскравих, приємних і не дуже. Це хвилювання і тривога, занепокоєння і страх, сором і збентеження. У калейдоскопі переживань присутні також радість і гордість, здивування і обурення, насолода і вдячність, подив і наснага.
Окрім того, як і на будь-якому ярмарку, тут є багато можливостей: можна дізнатися про наявність різноманітних пропозицій, про які в буденному житті ми навіть і не здогадувалися; зустрітися з новими людьми, які також прийшли сюди в пошуках гострих відчуттів; познайомитися з представниками різноманітних психологічних напрямків та "спробувати на смак" ті, які викликали найбільший інтерес.
Після цього варто розібратися у своїх відчуттях: можливо, якісь (із запропонованих) викликали у вас гіркоту або нудоту і відразу, якісь здалися занадто солодкими, а після інших залишився приємний "післясмак", який хотілося б відчувати ще якийсь час.
Далі залишається вибрати для себе саме те, що могло б прикрасити життя, зробити його більш насиченим та яскравим, приємним і комфортним.
І, звичайно ж, такі заходи - це можливість прорекламувати свій "товар", "знайти покупця", продати те, що навчився робити. Можна, заодно, порівняти, наскільки добре те, що я роблю; чи цікаво це людям. Можливо, виявиться, що потрібно переглянути власні уявлення про бажання та потреби інших, визначити "ринок збуту" і переорієнтуватися.
У кожному разі, це - море різних можливостей, і здорово, коли ми можемо ними скористатися, проаналізувати новий досвід, отримати підтримку і йти далі!
12-10-2011, 19:59
0
2 571