RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Партії витратили на агітацію 674 мільйони

Політичні партії, які взяли участь у позачергових парламентських виборах, витратили на агітацію в засобах масової інформації більше 674 мільйонів гривень. Такі офіційні цифри містяться в фінансових звітах, які політичні сили надали Центральній виборчій комісії (ЦВК), повідомляє Громадянська мережа "ОПОРА".

В десятку партій, які витратили найбільше ввійшли: ВО Батьківщина – 109,5 млн. грн., Опозиційний блок – 106,4 млн. грн., Блок Петра Порошенка – 97,3 млн. грн., Народний фронт 93,6 млн. грн., Радикальна партія Олега Ляшка – 73,2 млн. грн., Сильна Україна – 60,8 млн. грн., ВО Свобода – 38,3 млн.грн., Самопоміч — 27,3 млн. грн., КПУ – 23,4 млн. грн.

Із загальних 674 витрачених мільйонів на використання засобів масової інформації було витрачено найбільше – 606,6 млн. грн. (оплата ефірного часу на телебаченні – більше 563 млн. грн., оплата ефірного часу на радіо – понад 37 млн. грн., публікування агітаційних матеріалів у друкованих ЗМІ – майже 6 млн. грн.)

На виготовлення матеріалів передвиборної агітації сумарно витрачено 22 млн. грн.; на інші послуги, пов’язані з проведенням передвиборної агітації (транспортні послуги; оренда будинків, приміщень, технічних засобів для проведення агітації; виготовлення/оренда рекламних щитів) – 19,6 млн. грн. Інші витрати на передвиборну агітацію (розміщення агітаційних матеріалів на носіях зовнішньої реклами, проведення концертів, вистав, спортивних змагань чи інших публічних заходів за підтримки кандидата) склали 26,3 млн. грн.

Фінансові звіти всіх партій окрім Правого сектору були затверджені ЦВК без зауважень. Щодо Правого сектору, то аналіз остаточного фінансового звіту цієї політичної партії показав, що на порушення вимог частин першої та третьої статті 50 Закону про вибори НДУ, які прямо забороняють робити добровільні внески до виборчих фондів особам під псевдонімом, анонімним жертводавцям, до виборчого фонду партії були включені надходження на суму 7 937,00 грн. (від анонімів - 1 101,00 грн., і юридичної особи - 6 836,00 грн.). Вказані кошти партія, відповідно до Закону повинна була або повернути особам, які їх внесли, або перерахувати кошти до Державного бюджету України.

Щодо джерел надходжень на рахунки виборчих фондів, то вісім партій наповнили їх виключно коштами партій: Блок Петра Порошенка, Сильна Україна, ВО Свобода, Нова Політика, Україна Майбутнього, Блок лівих сил України, Сила і Честь, Національна Демократична партія України.

Виборчі фонди інших п’яти партій навпаки були наповнені тільки за рахунок добровільних внесків фізичних осіб: Солідарність жінок України, Інтернет партія України, Відродження, Єдина Країна, Всеукраїнське політичне об’єднання "Україна – єдина країна". Також слід зазначити, що виборчий фонд ВО Батьківщина був на 98,1% наповнений за рахунок добровільних внесків фізичних осіб, що в абсолютному відношенні складає найбільшу серед усіх партій суму – більше 107 млн. грн.
Редактор: Igor
26-11-2014, 11:35
Коментарів 0 Переглядів 924

Теги -
Найпоширенішими іменами минулого року були Назарій та Софія

Посадовця підозрюють у привласненні 1,5 млн грн, що були передбачені на ЗСУ
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.