Кожній людині хочеться, щоб її майбутня домівка була затишною, мала всі необхідні комунікаційні та соціальні зручності і відрізнялася європейським рівнем комфорту та обслуговування. Виявляється, стати власником якісного європейського житла можна і в Чернівцях. Зокрема, приклад європейських традицій і передових технологій будівництва ми побачили, відвідавши житловий комплекс "Водограй", який відрізняється не лише комфортними умовами проживання а й продуманою інфраструктурою.
Все для комфорту і зручностей мешканців
У житловому комплексі "Водограй" унікальне все – від зовнішнього оздоблення до зручних комунікацій. Коли дивишся, складається враження, що справді потрапив у європейське місто.
Територія комплексу з організованим доступом для сторонніх осіб і має надійну охорону.
-Дуже зручно, що повністю скрізь є відеоспостереження, інформація з якого зберігається протягом 7 днів. І в разі потреби, наприклад, якщо так сталося, що хтось вам пошкодив машину, можна у будь-який час звернутися в офіс ОСББ і передивитися запис, дізнатися, що і як сталося, – розповідає мешканець однієї з квартир в новобудові "Водограй" Віктор Ковалик. – Маючи ключі від квартири, мешканець має брелок від під’їзду, який відчиняє двері під’їзду, хвіртку в сам комплекс. Щоб людині зайти і вийти, їй необхідно пройти мінімум 5-6 камер, плюс домофон і охорону. Тобто, на територію комплексу дуже важко потрапити непоміченим. Взагалі тут планують три входи-виходи, в’їзди-виїзди, і всі вони проходитимуть через охорону, камери, шлагбауми.
Днями урочисто відкрито двір житлового комплексу, де грамотно сплановано всі умови для відпочинку після важкого трудового дня: дитячий майданчик із зонами для молодшого і старшого віку, чудовий фонтан, шахове поле, газони для сімейного відпочинку, лавочки, WI-FI на всій території майданчику. Найближчим часом на пішохідному містку планується відкриття кафетерію, де можна буде поласувати запашною кавою та смачними круасанами чи іншою випічкою.
Отож, прийшовши з роботи, мешканці тепер із задоволенням ітимуть гуляти з дитиною на майданчик, де вона буде гратися у свої забавки, а батьки відпочиватимуть на лавочці, скориставшись доступом до WI-FI або випити чаю-кави і поспостерігати за своїм дитям з тераси кафе зверху. В іншому кінці майданчику, просто на плитці - шахова дошка, де можуть пограти у шахи і шашки діти і дорослі. Тут можна відпочивати і ввечері, адже фонтан та двір підсвічується енергозберігаючими лампочками. До прикладу, вся підсвітка великого двору з дитячим майданчиком становить 0,5 кВт. Для порівняння - один бойлер споживає 2 кВт.
У дворі комплексу є місце і для духовних потреб мешканців – тут збудовано капличку. Все це, за словами забудовників, створюється для комфортного і зручного проживання мешканців. Тому що людина повинна відпочивати та спілкуватися там, де вона проживає, а не тільки шукати відпочинку в центрі міста чи виїжджати для цього кудись спеціально. Зараз триває облаштування пішохідної зони або відпочинкової алеї навколо всього комплексу, де можна буде прогулятися всією сім’єю чи компанією з друзями.
Найближчим часом тут планується розміщення фітнес-центру з басейном та залами для сквошу, супермаркету та іншими необхідними об’єктами соцкультпобуту зі сторони вул. Воробкевича для повного забезпечення потреб мешканців "Водограю".
Підземний паркінг – не розкіш, а вимога часуЩе одна зручність для мешканців "Водограю", яка актуальна сьогодні у будь-якому місті з великою кількістю транспорту, - підземний паркінг. Тут він розрахований на 122 машиномісць на двох рівнях. Таких паркінгів на території комплексу передбачається кілька. Припаркувавшись тут, ви відразу можете піднятися у двір, залишити дитину на дитячому майданчику, піднятися в кав’ярню просто звідси і потім по мостику перейти до себе у під’їзд.
"Для нас кожен мешканець – особливий"
- Для нас кожен мешканець – особливий, – розповідає представник ЖК "Водограй" Віталій Гуменюк. – Саме тому у квартирі ми виконуємо розводку комунікацій і електрики під власника помешкання. Придбавши у нас квартиру, людина звертається до нашого спеціаліста, який повністю робить розмітку, що де має знаходитися: розетки, вимикачі, вихід під торшер, силові кабелі, де буде знаходитися вита пара для комп’ютера, роутер Wi-Fi, де будуть коаксіальні кабелі тощо. Тобто, це все обговорюється для того, щоб людина зекономила потім на ремонті. Адже після цього достатньо буде, скажімо, поґрунтувати стіну і поклеїти шпалери або ж пошпаклювати фінішною штукатуркою чи якоюсь декоративною фарбою і не потрібно заново робити штроби, перетягувати кабелі. В результаті це виходить дешевше, ніж би вона купила квартиру і потім почала валити стіни, все переробляти. До речі, розводка виконується з такого матеріалу, на який виробник дає гарантію 50 років.
Входячи в під’їзд, не відчуваєш, що варили на обід чи вечерю сусіди – відсутні звичні для наших будинків запахи на сходовій клітині. А це ще раз доводить, що будинок збудований грамотно, за всіма правилами, для людей. Під’їзди чисті, прибрані, незважаючи на те, що частина мешканців ще проводять ремонти в своїх помешканнях.
Мешканці можуть сміливо на коридорі під своїми дверима залишити дитячий візочок. А для тримання велосипедів є спеціальні ніші на паркінгу, де працює відеоспостереження.
Кожна квартира обладнана вогнетривкими металевими дверима з МДФ накладками, які мають два надійні замки і кілька ступенів захисту. Тобто, їх зламати важко.У всіх під’їздах працюють швидкісні ліфти. Для безперебійного забезпечення електроенергією комплекс облаштований власними двома новозбудованими електропідстанціями. А для безперебійної подачі води на найвищі поверхи встановлено насоси підвищеного тиску, що дає можливість регулювати тиск на всіх поверхах. Тобто, тут немає жодних проблем із відключенням води. За словами мешканців, вони їх не відчувають.
Зняття показників лічильників – не проблема
Крім того, у ЖК "Водограй" першими в Чернівцях впровадили ідею винесення лічильників на сходову клітину в так звану щитову з обмеженим доступом і надійними дверима.
- Завдяки такому рішенню ми допомагаємо мешканцям уникнути кількох проблем, роз’яснює керівник проекту ЖК "Водограй" Василь Зазуляк. – По-перше, проблеми зняття контролерами показників лічильників, коли вас немає вдома. Друга проблема - ви у відпустці чи взагалі за кордоном і топите сусідів. А вхідні двері в квартиру не так легко зламати. А якщо навіть їх зламали, далі що? У нас цієї проблеми немає, тому що крани дублюються, лічильники виведені на коридор в щитову. Нам не потрібно потрапляти в квартиру. Ми знімаємо показники, боржників відключаємо. Крім того, там відведено силове відділення електрики і слаботочне відділення - домофон, інтернет, телебачення. До приміщення, де це все розміщено, має доступ тільки обслуговуючий персонал. Адже, як відомо, чим менше доступу є до мереж і обладнання, тим довше і якісніше воно працює.
-Якщо у квартирі моїх батьків контролер приходить знімати показники лічильника, то тут РЕМ через комп’ютерну програму автоматично бачить наші показники, – звертає увагу мешканка однієї з квартир в ЖК "Водограй" Тетяна Гецеу. – Щодо водопостачання, то є центральний лічильник, і ми сплачуємо водоканалу за спожиту воду по всьому будинку. А перед тим представник ОСББ знімає показники на лічильнику води у кожному помешканні. Крім того, у нас в кожному будинку встановлений насос, за допомогою якого можна регулювати тиск води на кожному поверсі, звичайно, з дозволу сусідів по сходовому майданчику.
Коли ми спустилися у один із підвалів, то побачили, що в приміщенні, яке прослужило понад два роки, - чисто, побілені стіни, як у житловій кімнаті, на підлозі всередині і в коридорі чистенька плитка, освітлення з датчиками руху, не відчувається вологості, тому що вентиляційна система - відмінна. Підвал зроблений нижче рівня землі, тому температура тут тримається стабільною весь рік. Всі комунікації проходять через нього, але каналізація, яка використовується поквартирно, безшумна, німецького виробництва.
"За комунальні в новобудові платимо вдвічі менше, ніж знайомі в "київці"
У всьому ЖК "Водограй" скрізь використано енергозберігаючі технології. Починаючи з автоматизованого підігріву ринв, заїздів-виїздів, автоматичного поливу газонів, де практично відсутній людський фактор, і закінчуючи встановленням вікон і дверей у кожній квартирі.
- Ми перші з забудовників у Чернівцях виконуємо самі монтаж вікон, - коментує представник ЖК "Водограй" Віталій Гуменюк. – Річ у тім, що 50% роботи залежить від монтажу. Адже які б хороші вікна ви не взяли, якщо їх неправильно змонтувати, ніякої економії не вийде. У нас були випадки, коли доводилося переробляти монтаж вікон. Тому зараз ми купили прилад тепловізор, за допомогою якого робимо аналіз тепловтрат будинку, огороджуючих, світлопроникних конструкцій, вікон тощо, а наші майстри самі виконують монтаж, здійснюють теплий монтаж. І на сьогодні з питань вікон у нас немає жодних зауважень від мешканців.
В роботі використовуємо якісні склопакети, якісні рамні конструкції як алюмінієві, так і металопластикові. Зараз ми використовуємо склопакети, які містять унікальне енергозберігаюче скло, що в чотири рази має краще енергозбереження, ніж звичайне енергозберігаюче скло. Якщо, наприклад, норма опору теплопровідності - 0,775 Ват/м кв., то в нього норма – 1,57 Ват/м кв. Крім того, всі вікна, які виходять на південний бік, мають спеціальне покриття, яке на 45 відсотків зменшує сонячний фактор. Це допомагає зберігати комфортну температуру під час спеки і не витрачати додаткові кошті на кондиціонер.
У кожній квартирі комплексу встановлено індивідуальне опалення плюс програматори, які ми людям пропонуємо. Використовуємо для опалення газом обладнання європейських виробників з Австрії, Німеччини, Польщі.
- Тут повністю утеплені стіни, фасади, балкони і під’їзди, горище, що має велике значення для енергозбереження. Плюс якість стін і вікон має значення. Саме тому взимку у нашій квартирі дуже тепло, – розповідає Віктор Ковалик, мешканець однієї із квартир ЖБК "Водограй", що на вул. Воробкевича, 31А.
– На котлі і батареях опалення встановлені терморегулятори на 7 режимів, з допомогою яких можна регулювати комфортну температуру в приміщенні. Але ми економимо ще й наступним чином: йдемо на роботу о 7-ій ранку – вимикаємо котел. Вмикаємо його десь о 16.00 або 17.00, коли приходимо з роботи. Він працює до 24.00, а потім на котлі виставляємо нижчу температуру. Якщо відлучаємося з дому на довший термін, виставляємо мінімальний режим. Його цілком вистачає для підтримання температури.
- Завдяки такому комплексному підходу забудовників до питання енергозбереження в кожній квартирі, ми маємо значну економію на комунальних витратах, – додає ще одна мешканка квартири в ЖК "Водограй" Тетяна Гецеу. – До прикладу, мої знайомі, які проживають в двокімнатній "київці" площею 45 м кв. минулої зими платили за теплопостачання 340 грн за місяць плюс 48 грн за газову плитку. У своїй квартирі площею 72 м кв. ми платимо тільки за користування газом і окремо за світло та воду. Наприклад, за минулі три зимові місяці ми з чоловіком заплатили за газ всього 284 грн (за старими тарифами), при цьому за ці три місяці було спожито всього 388 м куб. газу. Загалом, за комунальні послуги ми платимо вдвічі менше, ніж знайомі в "київці".
- Для своїх мешканців ми намагаємося все робити якнайкраще: краще опалення кращі двері, кращий провід, кабелі, труби, тобто завжди енергозбереження - в першу чергу, – додає Віталій. – Та яке б хороше опалення, котли чи вікна ми не ставили, якщо сам будинок не ізольований, є тепловтрати, нічого не допоможе вберегти тепло. Тому для утеплення ми використовуємо екструдований пінополістирол або мін вату, що знаходиться всередині під облицювальною цеглою. Загалом, до питання енергозбереження ми використовуємо комплексний підхід.
В ОСББ якість надання послуг перевищує їхню вартістьЖитловий комплекс "Водограй" обслуговує ОСББ (об’єднання співвласників багатоквартирного будинку), яким керує голова з правлінням ОСББ, куди входять власники квартир комплексу. Тобто, забудовники не впливають на їхні рішення.
ОСББ повністю займається обслуговуванням під’їздів та прибудинкової території.
Щороку проводить аудит, робить ревізію з витрачання коштів. Мешканець платить комунальні послуги і не переймається питанням прибирання сходової клітини у під’їзді чи ще чимось. Цим займається обслуговуючий персонал.
Зручності і якість обслуговування ОСББ мають багато переваг, які вже встигли оцінити мешканці житлового комплексу.
- У чому різниця між ЖРЕПом і ОСББ? По-перше, це новий будинок, і гроші, які ми сплачуємо за квартплату, не йдуть на якісь капітальні ремонти, а витрачаються відповідно за призначенням, – розповідає мешканець квартири в ЖК "Водограй", колишній Голова ОСББ ЖК "Водограй" Віктор Ковалик. – По-друге, ціна за квартплату і якість надання послуг за ці гроші. Наприклад, до підвищення цін за комунальні послуги ми платили квартплату в ОСББ 1,25 грн за 1 м кв. за обслуговування. Водночас, мої родичі за свою квартиру на вул. Героїв Майдану платили 1,35 в ЖРЕП. Ніби різниця невелика, але обслуговування в ЖРЕПі і в ОСББ неможливо порівняти. У наших 1,25 грн входять послуги охоронця, заміна лампочок у під’їздах і на сходових клітинах, прибирання під’їздів, догляд садівником за газонами, полив, вивезення сміття тощо. У ЖРЕПах люди платять гроші, і не знають, куди вони йдуть. Тому що прибирання, вивезення сміття, ремонт під’їздів, заміну лампочок доводиться організовувати самим. Крім того, в ОСББ проводяться збори, на яких кожен мешканець може отримати інформацію і звіт щодо сплачених ним коштів.
По-третє, усі комунальні питання мешканці квартир можуть вирішити тут же, на місці, у своєму будинку: сплатити за світло, газ, воду тощо. В офісі ОСББ, який знаходиться на першому поверсі нашого будинку, працюють в штаті голова ОСББ, паспортист, бухгалтер, електрик. охорона, садівник, до яких можна звернутися з будь-яким питанням у зручний для вас час.
Якщо людині щось не подобається, вона пише скаргу, яка потім розглядається на зборах ОСББ. Про візит до паспортиста чи бухгалтера можна попередньо домовитися на зручний для час або прийти згідно з графіком. Крім того, мешканець може зателефонувати, запитати, що йому потрібно, і йому нададуть консультацію. Якщо необхідно – для вас зберуть потрібні вам документи, відправлять на факс чи електронну пошту або повідомлять, коли ви можете їх забрати, і ви вже не будете бігати. Кожен мешканець також може бути присутнім на зборах ОСББ, робити зауваження, вносити свої пропозиції.
м. Чернівці, вул. Воробкевича, 31
Телефони відділу оренди / продажу:
(095) 712-91-91
(066) 045-55-58
(096) 045-55-58
(095) 888-28-32https://vk.com/vodogray_complex
ліц. АВ №459595 від 20.05.09 ОДА
Дозвіл №144/10 від 11.05.10, виданий інспекцією Державного архутектурно-будівельного контролюНаталя БЕСАРАБ
14-09-2015, 15:02
0
8 629