RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Slando став OLX. Нова назва улюбленого всіма сервісу
Slando став OLX. Нова назва улюбленого всіма сервісу
Slando став OLX. Нова назва улюбленого всіма сервісу

З 15 вересня 2014 року найбільша в Україні дошка оголошень

Slando.ua працює під новою назвою – OLX.ua. Додана українська версія сайту. Популярний сервіс приєднався до найбільшої у світі мережі сайтів безкоштовних оголошень OLX.

На оновленій платформі змінилися тільки назва й логотип. Загальний дизайн, функціонал і робота мобільних додатків залишилися незмінними.

Профілі, повідомлення та історії покупок зберігаються. Користувачі, як і раніше, можуть зберігати закладки, відправляти повідомлення та користуватися всіма можливостями онлайн-дошки оголошень.

"Зміна назви не впливає на структуру власності бізнесу. Ми – українська компанія, яка з 2011 року є частиною глобальної групи Naspers із центральним офісом у Кейптауні. OLX - це велика міжнародна мережа сайтів оголошень. Мета ребрендингу - об'єднати майданчики групи по всьому світу під одним брендом, а також укріпити й розширити міжнародну присутність бренду OLX на глобальному рівні. Зміни не торкнуться функціоналу, зовнішнього вигляду та можливостей сервісу", - прокоментував генеральний директор OLX.ua Сергій Гапоченко.

Сайт показує відмінні результати відвідуваності – понад 4 млн. користувачів щомісяця (за даними компанії Gemius). Уже протягом кількох років Slando – сервіс No1 безкоштовних оголошень в Україні. Головне завдання компанії в процесі та після ребрендингу – зберегти й примножити всі досягнення проекту.

OLX є відомою міжнародною мережею онлайн-дошок оголошень, яка входить у глобальну медіа- та діджитал-групу Naspers. У міжнародну мережу OLX входить 115 країн. При цьому кожен із сайтів надає послуги тільки для тієї країни, у якій він працює. Тобто, український OLX.ua дає можливість розміщувати оголошення на сайті тільки жителям України. Суть сервісу під новим брендом OLX залишиться такою, як і раніше: приватні безкоштовні оголошення у вашому

Більше 140 мільйонів унікальних відвідувачів заходять на сайти мережі OLX в 115 країнах по всьому світі. OLX є провідним сайтом безкоштовних оголошень на ринках Португалії, Індії, Бразилії, Таїланду та багатьох інших країн. У квітні 2014 року сервіси оголошень групи Naspers у Румунії, Болгарії, Казахстані, Білорусі, Угорщині та Польщі також змінили свою назву. Приєднання до міжнародної мережі дозволить українській компанії активно переймати досвід успішних і динамічно зростаючих сайтів з інших країн групи. Це дасть можливість надавати більш якісний і зручний сервіс: продавці й покупці зможуть користуватися кращими досягненнями і розробками проекту світового рівня.

Відсьогодні всі відвідувачі, що переходять за посиланням http://slando.ua/, будуть автоматично переадресовані на нову адресу http://olx.ua/.

OLX (о-ел-ікс, англ. online exchange) – бренд для дошок оголошень, створений Інтернет-підприємцями Фабрісом Грінда й Алеком Оксенфордом. Зараз OLX належить міжнародній медіа- і діджитал-компанії Naspers.
Редактор: Igor
15-09-2014, 12:00
Коментарів 0 Переглядів 15 214

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.