Ярмарок туристичних підприємств міста відбувся у неділю на Соборній площі Чернівців. Найбільші турфірми краю пропонували тут свої послуги і зохочували відвідувачів купувати у них літній відпочинок. Сьогодні в місті діє приблизно 90 туроператорів і турагентств, але участь у заході взяли лише найбільші з них.
Відвідувачів розважали фольклорні колективи, а поряд ішла торгівля сувенірами, вишитими сорочками та прикрасами в народному стилі. Особливо креативно поставилася до участі в ярмарку турфірма “Галопом по Європах”: замість традиційного намету з рекламною продукцією її працівники одяглися в ласти й водолазні маски і засмагали на шезлонах під пляжними парасольками просто посеред бетонних плит Соборної площі. Погода цьому сприяла – спека сягала 30 градусів.
Рекламну розкладку іншого туристичного підприємства можна було відчути... за запахом. Туркомплекс “Мигово” привіз на ярмарок зразки своєї продукції – домашні ковбаси, шинку та настояну на хроні горілку-хріновуху.
Перший заступник міського голови Микола Попадюк під час ярмарку запропонував започаткувати конкурс на десятку найкращих чернівецьких брендів. Першим кандидатом до цього списку стала мелодія пісні “Марічка”, яка звучить з міської ратуші. (Надія Макушинська).