RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Ярмарок туристичних підприємств міста відбувся у неділю на Соборній площі Чернівців. Найбільші турфірми краю пропонували тут свої послуги і зохочували відвідувачів купувати у них літній відпочинок. Сьогодні в місті діє приблизно 90 туроператорів і турагентств, але участь у заході взяли лише найбільші з них.
Відвідувачів розважали фольклорні колективи, а поряд ішла торгівля сувенірами, вишитими сорочками та прикрасами в народному стилі. Особливо креативно поставилася до участі в ярмарку турфірма “Галопом по Європах”: замість традиційного намету з рекламною продукцією її працівники одяглися в ласти й водолазні маски і засмагали на шезлонах під пляжними парасольками просто посеред бетонних плит Соборної площі. Погода цьому сприяла – спека сягала 30 градусів.
Рекламну розкладку іншого туристичного підприємства можна було відчути... за запахом. Туркомплекс “Мигово” привіз на ярмарок зразки своєї продукції – домашні ковбаси, шинку та настояну на хроні горілку-хріновуху.
Перший заступник міського голови Микола Попадюк під час ярмарку запропонував започаткувати конкурс на десятку найкращих чернівецьких брендів. Першим кандидатом до цього списку стала мелодія пісні “Марічка”, яка звучить з міської ратуші. (Надія Макушинська).
Редактор: Igor
19-05-2008, 12:52
Коментарів 0 Переглядів 2 565

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".