Кардіолог назвав горіх, що зменшує ризик серцевих хвороб до 50%: скільки їсти

новини / Здоров'я
244
0
горіхи

Фото ілюстративне

Горіхи - продукт висококалорійний, і тому дехто їх уникає. Утім, цей продукт заслуговує на місце в раціоні завдяки вмісту корисних жирів, антиоксидантів і користі для серцево-судинної системи, пише Mensjournal.


Зазначається що вживання горіхів кілька разів на тиждень знижує ризик інфаркту міокарда, раптової серцевої смерті та серцево-судинних захворювань на 30-50 відсотків.

Доктор медичних наук, кардіолог Надім Гелу пояснив, який горіх найкращий для здоров'я серця.

"Волоські горіхи – чудовий вибір. Вони є багатим джерелом омега-3 жирних кислот, які наш організм не може виробляти самостійно. Ці жирні кислоти знижують рівень тригліцеридів, високий рівень яких може погіршити вплив поганого холестерину в крові", - розповів він.

Як ідеться у статті, накопичення ЛПНЩ, або "поганого" холестерину, може сприяти утворенню бляшок в артеріях, звуженню кровоносних судин та обмеженню кровотоку. З часом це може змусити серце працювати інтенсивніше, через що збільшуватиметься ризик серцево-судинних проблем.

"Омега-3, що містяться у волоських горіхах, можуть допомогти покращити рівень ЛПВЩ, або "хорошого" холестерину, що також зменшує кількість ЛПНЩ у крові. Крім того, омега-3 допомагає кровоносним судинам розслабитися, покращуючи кровообіг і потенційно знижуючи кров'яний тиск", - пише видання.

У матеріалі зазначили, що волоські горіхи містять такі поживні речовини, як поліненасичені жири, фенольні сполуки та вітамін Е. Вони допомагають підтримувати структуру і функцію клітинних мембран у всьому організмі. Здорові мембрани необхідні для таких процесів, як вироблення енергії та функція кровоносних судин. Дослідження, яке вийшло в журналі Life, свідчить, що волоські горіхи можуть зміцнити серце, покращуючи роботу цих мембран.

Інше дослідження, опубліковане в журналі Circulation Американської асоціації серця, показало, що здорові літні люди, які з'їдали жменю волоських горіхів на день протягом двох років, мали незначне зниження рівня холестерину ЛПНЩ.

"Споживання п’яти порцій горіхів на тиждень може бути корисним для серця. Тому рекомендується споживати приблизно чверть склянки волоських горіхів на день", - каже Гелу.

Читайте новини "МБ" у Google News | Facebook | Telegram | Viber | Instagram

0 коментарів

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
купить iPhone 17 Pro Max в Одессе, цены в Украине
ТОП 10
«Пропускала крізь себе чужий біль»: у Чернівцях попрощалися з журналісткою Лілією Вакарюк
32 744
Знайшли в полі на околиці села: на Буковині рятувальники розшукали зниклу дівчину
29 390
«Вірний присязі до останнього подиху»: на війні загинув сержант Євгеній Окіпняк з Буковини
5 925
«Пам’ять про нього назавжди залишиться у серцях»: на Буковині попрощалася з воїном Русланом Котелком
5 203
Вілли над водою і будиночки-фургончики: скільки коштує відпочинок на Дністрі цього літа
4 450
У Чернівцях стартував кінофестиваль Миколайчук OPEN: понад 80 фільмів і зіркові гості
4 183
Ярмарок, фестиваль морозива й театр: куди піти у Чернівцях сьогодні
4 175
Популярне ранкове шоу випустило спецефір про Чернівці: що показали глядачам
3 933
Федоров вперше повідомив, якими будуть умови отримання відстрочки українськими військовими
3 847
На Буковині проведуть в останню дорогу двох загиблих військових
3 573