
Найголовніші виробники Android-смартфонів просувають власні версії користувальницького інтерфейсу, щоб виділитися на тлі "чистого" Android, запропонувати унікальний функціонал і фірмові додатки.
Про це пише УНІАН.
Інші оболонки в рейтингу
З четвертого по сьоме місце в рейтингу інтерфейсів розташувалися:
NothingOS (для смартфонів Nothing Phone і CMF Phone) – 6,9%.
ColorOS (для смартфонів Oppo) – 5,8%.
HyperOS (для смартфонів Xiaomi, Redmi, Poco) – 3,5%.
Hello UI (для смартфонів Motorola) – 2,1%.
Найменш популярними оболонками в списку виявилися MagicOS від Honor, Xperia UI від Sony і ColorOS від vivo.
Популярний зарубіжний ресурс GSMArena провів опитування серед користувачів з метою з'ясувати, яка Android-оболонка, з їхнього досвіду, є найкращою. Найбільше голосів (41%) набрала One UI від Samsung, причому з відчутним відривом.
На другому місці з результатом 20% розмістився "чистий" Android, яку використовують смартфони серії Google Pixel. Інтерфейс простий, красивий і не перевантажений зайвими функціями. На третьому місці (7,2%) опинилися кастомні прошивки. Вони популярні серед користувачів, чиї смартфони перестали отримувати офіційні оновлення.
У рамках окремого голосування редакція GSMArena з'ясувала, наскільки важлива оболонка під час купівлі смартфона. Майже половина опитаних (~43%) вважають оболонку Android важливим, але не ключовим параметром, тоді як 6% заявили, що інтерфейс практично не впливає на їхній вибір.
При цьому близько 40% користувачів зізналися, що вибирають пристрій саме через улюблений інтерфейс.
Читайте новини "МБ" у Google News | Facebook | Telegram | Viber | Instagram







