* Реклама
Рік уже от-от завершиться, а отже підходить час робити висновки – чого досягли, що упустили, де були на висоті, а коли помилилися… Як би нам не хотілося, та самостійно оцінити себе чи свій бренд ми не можемо, нотка суб’єктивності завжди знайде для себе місце в підсумках. Аби уникнути і її, і надмірної критики, краще опиратися на думку інших – колег, якщо працюєте в офісі, або ж клієнтів, якщо розвиваєте власний бізнес. Останні, до речі, уже п’ять років поспіль обирають кращі компанії на Буковині в десятках номінацій у конкурсі "Народний бренд". Цьогоріч чернівчани не зраджували традиції – з 1 жовтня по 15 листопада активно голосували за бізнеси, яким довіряють, на платформі Top20.ua. До участі міг долучитися кожен мешканець нашого міста, а отже сфальсифікувати результати ніхто не міг – все відбувалося надто прозоро. За підсумками голосування, цьогоріч переможцями стали 46 успішних компаній із абсолютно різних галузей – від ресторанів до СТО та ветеринарних клінік. Серед лауреатів – як нові обличчя, так і безумовні лідери, які щороку підтверджують якість свого сервісу. Серед них мережа магазинів цифрової та побутової техніки МТА.

MTA – лідер ринку п’ятий рік поспіль
Якщо є щось стабільне в цьому світі, так це перемоги MTA в "Народному бренді" – мережа утримує першість у своїй категорії з моменту запуску конкурсу в Чернівцях. Компанія впевнено підтверджує звання кращого магазину цифрової та побутової техніки з 2021 року. Ба більше, цього разу вона розширила свій успіх, виборовши перше місце ще й у номінації "Сервісний центр".
Представники компанії підкреслюють, що ця нагорода особливо цінна, бо відображає реальну довіру клієнтів.
"Ми щиро вдячні чернівчанам за вибір", – зазначає команда. — "Звання "Народний бренд" стало можливим тільки завдяки підтримці громади".
Цікаві факти про МТА
Мережа магазинів цифрової та побутової техніки MTA заснована на початку 2000-х, тож її успіх цілком логічний, адже в арсеналі компанії понад 25 років досвіду на ринку електроніки. За цей час вона виросла з локального магазину до розгалуженої мережі в різних регіонах та великого інтернет-магазину mta.ua.
Поки в інших брендів у пріоритеті заробляння коштів, візитівкою MTA стали надійність та якість обслуговування. Сьогодні компанія пропонує один з найбільших асортиментів техніки в Україні – понад 300 тисяч найменувань товарів від тисячі брендів. Крім того, ця мережа клієнтоорієнтована – тут впровадили зручні сервіси, зокрема різноманітні способи оплати (онлайн і офлайн), програму лояльності з кешбеком до 20%, обмін старої техніки на нову тощо.

Ще однією сильною стороною МТА, яка допомагає їй триматися на плаву, є стійкість у кризові часи. Мережа продемонструвала, що є надійним бізнесом навіть в умовах війни – магазини та сервісні центри продовжували працювати під час блекаутів, не зачиняються у вихідні чи на обідню перерву. А все для того, щоб споживачі завжди могли отримати потрібні товари та послуги. Варто відзначити, що МТА, як відповідальний бізнес, долучаєтьсяся до підтримки Збройних сил України та волонтерських ініціатив, про що свідчать подяки від військових. Така стабільність і соціальна позиція тільки посилили авторитет компанії в очах громади.
Соціальна ініціатива "Дітям – можливості"
Окремо слід розповісти про благодійні проєкти, які реалізовує МТА. Усвідомлюючи свою корпоративну соціальну відповідальність, у 2024 році компанія запустила ініціативу "Дітям – можливості", покликану забезпечити технікою дітей, які цього потребують.
Лише за перший рік роботи проєкт охопив близько 100 родин. Дітям із малозабезпечених сімей та родин військовослужбовців передали відремонтовані ноутбуки, планшети й смартфони для навчання.
"Кожен такий подарований ноутбук чи смартфон – це не просто техніка. Це здійснена дитяча мрія, це можливість навчатися, шанс на краще майбутнє", – підсумовують організатори проєкту.
MTA не просто продає гаджети – вона інвестує в громаду і майбутнє, працюючи заради розвитку рідного краю. Це меседж потужної компанії, котра своїми діями заслужила повагу і статус справжнього народного бренду.









