Чай, шоколад і не тільки: 5 продуктів, які допоможуть знизити артеріальний тиск

новини / Здоров'я
1 227
0
Чай, шоколад і не тільки: 5 продуктів, які допоможуть знизити артеріальний тиск


Для зниження високого артеріального тиску не завжди потрібно пити таблетки. Є деякі продукти та напої, які можуть природним чином сприяти зниженню артеріального тиску до здорового рівня.

Про це пише УНІАН.



1. Зелений чай

Катехіни в зеленому чаї впливають на артеріальний тиск і серцево-судинну систему, оскільки захищають від окислення, зменшують запалення у венах і артеріях, перешкоджають тромбоутворенню.

Дослідження показують, що зелений чай може сприяти зниженню систолічного (верхній показник) і діастолічного (нижній показник) артеріального тиску. Згідно зі ще однією статтею, люди з гіпертонією, які вживають зелений чай протягом трьох або більше місяців, можуть відчути на собі ці ефекти.

2. Куркума

Деякі дослідження демонструють невелике поліпшення артеріального тиску після вживання куркуми. Так, в одному огляді досліджень в учасників знизився систолічний артеріальний тиск на 1,24 міліметра ртутного стовпа (мм рт. ст.) після вживання куркуми протягом 12 тижнів.

В іншому дослідженні було показано, що у жінок, які вживали куркуму понад три місяці, спостерігалося невелике зниження артеріального тиску.

3. Насіння чіа

Пептиди (біоактивні білки), що містяться в насінні чіа, впливають на ангіотензинперетворювальний фермент (АПФ), необхідний для регуляції артеріального тиску.

Дослідження показують, що регулярне вживання 1 столової ложки насіння чіа знижує діастолічний артеріальний тиск на 6-7 мм рт. ст. Однак необхідні додаткові дослідження.

4. Темний шоколад

Темний шоколад багатий на флаваноли - натуральні сполуки, що містяться в какао, які допомагають поліпшити функцію кровоносних судин. Дослідження показали, що щоденне вживання темного шоколаду протягом двох-чотирьох тижнів може поліпшити артеріальний тиск у дорослих.

5. Буряковий сік

Буряковий сік може знижувати артеріальний тиск завдяки вмісту нітратів. Нітрати перетворюються на оксид азоту, який розширює кровоносні судини і збільшує приплив кисню та кровотік. Дослідження показують, що буряковий сік природним чином сприяє зниженню артеріального тиску. Однак його слід застосовувати в поєднанні з медикаментозним лікуванням гіпертонії.

Повідомлення про здоров'я мають суто рекомендаційний характер. У випадку виникнення проблем — звертайтеся до лікаря. Не займайтесь самолікуванням.

Читайте новини "МБ" у Google News | Facebook | Telegram | Viber | Instagram

0 коментарів

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
купить iPhone 17 Pro Max в Одессе, цены в Украине
ТОП 10
«Пропускала крізь себе чужий біль»: у Чернівцях попрощалися з журналісткою Лілією Вакарюк
30 525
Знайшли в полі на околиці села: на Буковині рятувальники розшукали зниклу дівчину
27 740
У Чернівцях завершився конкурс директорів шкіл: список нових керівників
6 838
Негода накрила Буковину: вітер валив дерева, зруйновано міст
6 188
«Вірний присязі до останнього подиху»: на війні загинув сержант Євгеній Окіпняк з Буковини
5 526
Негода знищила частину півонієвого поля на Буковині: сезон завершився раніше
5 349
«Пам’ять про нього назавжди залишиться у серцях»: на Буковині попрощалася з воїном Русланом Котелком
4 805
Вілли над водою і будиночки-фургончики: скільки коштує відпочинок на Дністрі цього літа
4 164
На пунктах пропуску на Буковині різко побільшало туристичних автобусів
3 987
Популярне ранкове шоу випустило спецефір про Чернівці: що показали глядачам
3 870