Укрзалізниця розробляє семирічну програму системного впровадження прискорених денних поїздів. Про це під час інтерв’ю повідомив генеральний директор Укрзалізниці Михайло Костюк.
„Ця програма входить до пріоритетів галузі. Це хороший, абсолютно здоровий європейський досвід для країни. Основні міжрегіональні маршрути мають 500- 600 км – за міжнародною практикою це досить оптимальна відстань для впровадження таких денних, або неспальних поїздів”, – зазначив генеральний директор Укрзалізниці.
За його словами, програма впроваджуватиметься поетапно. На першому етапі створюватиметься швидкісний транспортний коридор Львів-Донецьк-Харків, який буде полігоном для випробування розмежування руху пасажирських та вантажних поїздів.
„Розділивши пасажирські та вантажні напрямки, ми запропонуємо створити в межах України кілька пасажирських транспортних коридорів. Будуть сформовані внутрішньодержавні пріоритетно пасажирські, суто пасажирські і вантажні транспортні коридори. На останніх буде створено бізнес-площадку для вантажних перевезень і транзиту, а також створені умови для курсування приміських поїздів. На пріоритетно пасажирських будуть збудовані маршрути міжрегіональних нічних поїздів, що певний період залишатимуться актуальними. Це поїзди, які з’єднують західний і східний кордон України, наприклад, класичним нічним поїздом буде Донецьк-Ворохта, Львів-Сімферополь та інші. На суто пасажирських напрямках буде організовано швидкісний рух. Там не курсуватимуть вантажні поїзди. Ці напрямки стануть базовими для повноформатних магістралей зі швидкістю більше 200 км/год.,” – поінформував Михайло Костюк.