RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

За 9 місяців 2010 року буковинці придбали у торговій мережі та мережі ресторанного господарства підприємств-юридичних осіб, у перерахунку на абсолютний алкоголь, 1,6 млн літрів алкогольних виробів (на 231 л. менше показника 9 місяців 2009 року). У розрахунку на одного дорослого – це 2,2 літра (на 0,4 літра менше).

За цей період підприємствами області реалізовано 37,9 тис. пачок тютюнових виробів (на 15,1% менше), відповідно, на одного дорослого мешканця області припадало 53 пачки проти 63 пачок за 9 місяців 2009 року.

Буковинці витратили на купівлю алкоголю близько 220,1 млн грн, що у порівнянних цінах на 13% менше, ніж за відповідний період 2009р. та 225,8 млн грн на придбання тютюнових виробів (на 8,9% менше).

У структурі роздрібного товарообороту алкогольних напоїв горілка, лікеро-горілчані вироби становини 53%, пиво – 23%, вино – 10%, коньяк –8%, шампанське – 4%, слабоалкогольні – 2%. Про це повідомляє обласне управління статистики.
Редактор: Igor
24-11-2010, 12:51
Коментарів 0 Переглядів 1 417

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.