Рік, що минає, став одним із найважчих в історії незалежної України. Попри всі виклики, традиція конкурсу "Народний Бренд" залишається незмінною. Наприкінці року в багатьох містах країни підбивають підсумки цього проєкту, який вже 23 роки об’єднує бізнеси, громади та споживачів. Це не просто конкурс — це історія незламності та довіри, яка є сильнішою за будь-які обставини.
27 листопада в кінотеатрі "Миколайчук Центр" відбулося найочікуваніше нагородженння кращих компаній Буковини, що вдало вижили в умовах війни, надійно забезпечуючи працездатність населення, активно підтримуючи Збройні Сили України та пропонуючи клієнтам виключно якісні та надійні товари та послуги. Співорганізатором конкурсу (як і в попередні роки) виступила провідна медіакомпанія "Молодий буковинець". Вже традиційно генеральним партнером проєкту виступила будівельна компанія "Родоліт".
Четвертий рік поспіль конкурс "Народний Бренд" — дозволяє мешканцям міста подякувати тим, хто забезпечує якісні товари та послуги, створює комфорт і робить життя в Чернівцях кращим. Адже, підприємці – це саме ті люди, які своїми ідеями, працею і відданістю розвивають наше місто та створюють робочі місця. Цьогоріч голосування традиційно проходило на платформі top20.ua, і результати вражають! Участь у ньому могли взяти всі охочі буковинці, що мають доступ до інтернету. Організатори конкурсу зазначають, що популярність голосування зростає з кожним роком, а активність мешканців свідчить про те, наскільки важливим є цей конкурс для громади.
48 номінацій для визначення фаворитів Буковини
У 2024 році конкурс охопив понад 48 номінацій, що дало змогу оцінити різні галузі місцевого бізнесу. Серед них — популярні ресторани та кафе, медичні центри, магазини одягу, супермаркети, спортивні клуби, автосервіси, житлові комплекси, туристичні агентства та інші.
У кожній категорії визначався лідер за кількістю голосів. Варто зазначити, що боротьба була напруженою, адже кожна компанія прагнула заручитися підтримкою клієнтів. Від початку голосування і до останніх хвилин не було ясно, хто стане переможцем у деяких номінаціях. Проблем із визначенням переможців не було, адже результати сфальсифікувати ніхто не міг – лідерів визначали самі буковинці, які протягом року бачили, хто та як працює. Ще однією особливістю конкурсу в цьому році було те, що в майже 20-ти номінаціях виявився мінімальний розрив в голосах між першим і другим місцями. Саме тому організатори проекту вирішили в таких номінаціях нагородити перше і друге місця.
Цей проєкт — це не лише відзнака для бізнесу, але й індикатор якості послуг та довіри споживачів. Перемога в конкурсі є важливою нагородою для кожної компанії, адже це означає, що клієнти дійсно цінують її роботу та готові рекомендувати її іншим.
"Народний Бренд" — це також чудова можливість для місцевих підприємців заявити про себе та отримати нових клієнтів. Адже переможці конкурсу автоматично стають більш помітними на ринку, їх ім'я асоціюється з надійністю та якістю.
Усі публічні заходи, які відбуваються нині, не обходяться без волонтерських акцій. Не стала винятком і цьогорічна церемонія нагородження переможців "Народного Бренду". На неї було запрошено Миколу Кобилюка — головного редактора сайту molbuk.ua, а нині ще й військовослужбовця Сил територіальної оборони. З перших днів повномасштабного вторгнення він став до лав буковинської тероборони, разом із побратимами 107 окремої бригади брав участь у визволенні Харківщини. Нині Микола Кобилюк служить у відділі комунікацій Командування Сил територіальної оборони ТРО Медіа й разом з колегами бере участь у фіксуванні воєнних злочинів РФ, фільмуванні подій українсько-російської війни. На захід він приніс воєнний трофей — тубус від снаряда, який знищив ворога. Його розіграли на благодійному аукціоні. Вторговані кошти підуть на відновлення транспорту підрозділу ТРО Медіа, який використовують для виконання завдань у найгарячіших точках фронту.
"Саме зараз мій командир і побратими перебувають у Курській області. Це значить, що наша зброя — це не лише автомати й дрони, а ще й донесення правди до світу за допомогою текстів, фото та відео. Наше завдання – постійно нагадувати українцям та іноземцям, що наша нація сильна, єдина й непереможна! Сьогодні я тут, щоб не лише подякувати чернівецькому бізнесові за підтримку, а й розповісти, як ця допомога змінює наше життя. Скажімо, завдяки підтримці буковинського бізнесу мої побратими отримують дрони, які стали своєрідними очима на фронті. А іноді — й серцем. Ваші внески — це не просто цифри чи речі. Це врятовані життя, втримані позиції, звільнені території" — сказав Микола Кобилюк.
Вітаємо всіх переможців! Адже, ті, хто отримав перемогу у цьому році, найімовірніше, розуміють, що їхню працю оцінили належним чином. У часи війни, коли всі стикаються з труднощами і кожен намагається утримати свій бізнес, вони змогли зберегти довіру своїх клієнтів.
Генеральний партнер - будівельна компанія "Родоліт"
Офіційні партнери: інтернет-провайдер Intelekt; компанія Install Pro та автосалон American Wheels
Партнери: автошкола "ВСТ Автодрайв"; бюро архітектури та дизайну DAR group&partners; приватна школа Alterra School, клініка сучасної фізіотерапії та масажу Smetaniuk Сlinic, Управління поліції охорони в Чернівецькій області та професійна кулінарно-кондитерська школа Сhef art school.
Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.
"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.