RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* Реклама

Гостьовий постинг — це одна зі стратегій контент-маркетингу, яка має на меті збільшити видимість та впізнаваність бренду, залучити нову аудиторію та покращити SEO-показники. Автор публікує свою статтю на сторонньому онлайн-ресурсі. Це рішення вигідне для обох сторін: бізнес має можливість залишити посилання на свій сайт та конкретні товари/послуги, а платформа отримує цікавий контент.



Переваги гостьового постингу


Замовити гостьовий постинг — хороша ідея для просування сайту будь-якої компанії, незалежно від її масштабу та специфіки. Основні плюси — це:
  1. Нарощення якісної маси посилань

Зворотні посилання — один з найважливіших факторів, що впливає на ранжування сайту. Чим більшу кількість якісних посилань з авторитетних ресурсів має вебпортал, тим вище він знаходиться на сторінці результатів пошуку. За цим принципом працює SEO-просування сайтів в інтернеті.
  1. Збільшення органічного трафіку

Гостьові пости безпосередньо залучають трафік на ваш сайт. Публікуючи контент на популярних платформах, ви можете направляти їхню аудиторію на свій ресурс. Чому це важливо для бізнесу:
  • нова аудиторія — публікації на сторонніх платформах відкривають доступ до їхніх читачів, які могли ніколи до цього не чути про ваш бренд;

  • цільовий трафік — аудиторія, яка читає вашу статтю на тематичному сайті, швидше за все, зацікавлена у цьому продукті або послузі, що підвищує ймовірність конверсії;

  • постійний трафік — добре написаний гостьовий пост може продовжувати залучати відвідувачів на сайт протягом тривалого часу.
  1. Налагодження контактів з авторитетними онлайн-платформами

Розміщення гостьових постів сприяє встановленню корисних зв’язків із власниками вебпорталів та блогерами. В короткочасній перспективі це дає можливість регулярно публікувати свій матеріал на популярних джерелах. В довгочасній — налагодити постійну комунікацію з топовими інтернет-ресурсами, зробити сумісний проєкт, отримати рекомендації від вагомих гравців у вашій галузі.

Як зробити гостьовий постинг ефективним?




Ефективність гостьового посту залежить від низки факторів. Досвідчені спеціалісти в області просування сайтів рекомендують:
  1. Ретельно вибирати сайти для розміщення статей — слід звертати увагу на рейтинг, активність аудиторії, трафік тощо. Наприклад, українські підприємці можуть опублікувати свій матеріал на Kyivstar Business Hub.

  2. Не писати відверту рекламу — гостьові пости повинні бути цікавими, корисними, присвяченими розв’язанню певної проблеми.

  3. Довіряти написання професіоналам — не кожен підприємець є "майстром пера", тому краще залучити досвідченого копірайтера для написання матеріалу.
Гостьовий постинг — потужний інструмент, який не тільки збільшує видимість бренду і залучає нову аудиторію, а й покращує SEO-показники та зміцнює репутацію компанії. Використовуйте його як частину маркетингової стратегії, і ви побачите позитивні результати.
Редактор: Марія Фернюк
13-08-2024, 12:00
Коментарів 0 Переглядів 524

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.