Гостьовий постинг: що це та як він допомагає просувати бізнес?*

новини
603
0
* Реклама

Гостьовий постинг — це одна зі стратегій контент-маркетингу, яка має на меті збільшити видимість та впізнаваність бренду, залучити нову аудиторію та покращити SEO-показники. Автор публікує свою статтю на сторонньому онлайн-ресурсі. Це рішення вигідне для обох сторін: бізнес має можливість залишити посилання на свій сайт та конкретні товари/послуги, а платформа отримує цікавий контент.



Переваги гостьового постингу


Замовити гостьовий постинг — хороша ідея для просування сайту будь-якої компанії, незалежно від її масштабу та специфіки. Основні плюси — це:
  1. Нарощення якісної маси посилань

Зворотні посилання — один з найважливіших факторів, що впливає на ранжування сайту. Чим більшу кількість якісних посилань з авторитетних ресурсів має вебпортал, тим вище він знаходиться на сторінці результатів пошуку. За цим принципом працює SEO-просування сайтів в інтернеті.
  1. Збільшення органічного трафіку

Гостьові пости безпосередньо залучають трафік на ваш сайт. Публікуючи контент на популярних платформах, ви можете направляти їхню аудиторію на свій ресурс. Чому це важливо для бізнесу:
  • нова аудиторія — публікації на сторонніх платформах відкривають доступ до їхніх читачів, які могли ніколи до цього не чути про ваш бренд;

  • цільовий трафік — аудиторія, яка читає вашу статтю на тематичному сайті, швидше за все, зацікавлена у цьому продукті або послузі, що підвищує ймовірність конверсії;

  • постійний трафік — добре написаний гостьовий пост може продовжувати залучати відвідувачів на сайт протягом тривалого часу.
  1. Налагодження контактів з авторитетними онлайн-платформами

Розміщення гостьових постів сприяє встановленню корисних зв’язків із власниками вебпорталів та блогерами. В короткочасній перспективі це дає можливість регулярно публікувати свій матеріал на популярних джерелах. В довгочасній — налагодити постійну комунікацію з топовими інтернет-ресурсами, зробити сумісний проєкт, отримати рекомендації від вагомих гравців у вашій галузі.

Як зробити гостьовий постинг ефективним?




Ефективність гостьового посту залежить від низки факторів. Досвідчені спеціалісти в області просування сайтів рекомендують:
  1. Ретельно вибирати сайти для розміщення статей — слід звертати увагу на рейтинг, активність аудиторії, трафік тощо. Наприклад, українські підприємці можуть опублікувати свій матеріал на Kyivstar Business Hub.

  2. Не писати відверту рекламу — гостьові пости повинні бути цікавими, корисними, присвяченими розв’язанню певної проблеми.

  3. Довіряти написання професіоналам — не кожен підприємець є "майстром пера", тому краще залучити досвідченого копірайтера для написання матеріалу.
Гостьовий постинг — потужний інструмент, який не тільки збільшує видимість бренду і залучає нову аудиторію, а й покращує SEO-показники та зміцнює репутацію компанії. Використовуйте його як частину маркетингової стратегії, і ви побачите позитивні результати.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують