* Реклама
Гостьовий постинг — це одна зі стратегій контент-маркетингу, яка має на меті збільшити видимість та впізнаваність бренду, залучити нову аудиторію та покращити SEO-показники. Автор публікує свою статтю на сторонньому онлайн-ресурсі. Це рішення вигідне для обох сторін: бізнес має можливість залишити посилання на свій сайт та конкретні товари/послуги, а платформа отримує цікавий контент.
Переваги гостьового постингу
Замовити гостьовий постинг — хороша ідея для просування сайту будь-якої компанії, незалежно від її масштабу та специфіки. Основні плюси — це:
Нарощення якісної маси посилань
Збільшення органічного трафіку
- нова аудиторія — публікації на сторонніх платформах відкривають доступ до їхніх читачів, які могли ніколи до цього не чути про ваш бренд;
- цільовий трафік — аудиторія, яка читає вашу статтю на тематичному сайті, швидше за все, зацікавлена у цьому продукті або послузі, що підвищує ймовірність конверсії;
- постійний трафік — добре написаний гостьовий пост може продовжувати залучати відвідувачів на сайт протягом тривалого часу.
Налагодження контактів з авторитетними онлайн-платформами
Як зробити гостьовий постинг ефективним?
Ефективність гостьового посту залежить від низки факторів. Досвідчені спеціалісти в області просування сайтів рекомендують:
- Ретельно вибирати сайти для розміщення статей — слід звертати увагу на рейтинг, активність аудиторії, трафік тощо. Наприклад, українські підприємці можуть опублікувати свій матеріал на Kyivstar Business Hub.
- Не писати відверту рекламу — гостьові пости повинні бути цікавими, корисними, присвяченими розв’язанню певної проблеми.
- Довіряти написання професіоналам — не кожен підприємець є "майстром пера", тому краще залучити досвідченого копірайтера для написання матеріалу.