* Реклама
Зараз в інтернеті можна знайти чимало курсів, де можна опанувати SMM-професію. Там обіцяють навчити всього — від створення контенту до збільшення кількості підписників.
Але як зрозуміти, який курс дійсно вартий вашого часу, грошей та зусиль? Ловіть покрокову інструкцію, що допоможе обрати дієвий SMM-курс, який реально покращить ваші навички та знання.
Інструкція: як обрати дієвий SMM-курс
1. Перевіряйте відгуки та рейтинги
Звертайте увагу на відгуки про курс — найкраща порада. Шукайте фідбек студентів, які вже пройшли курс. Бо вони можуть дати вам реальну інформацію про навчання без рожевих окулярів.
2. Познайомтесь з викладачами
Бо саме вони вас навчатимуть. Якщо викладач розказує про монтування reels, але в нього немає жодних кейсів, то що він може вас навчити? Промоніторте соціальні мережі менторів, їхній досвід, роботи тощо. Бо тільки якщо вони експерти у своїй галузі, зможуть вам дати справді корисні знання.
3. Оцініть програму курсу
Подивіться на програму курсу, на сайтах вона точно має бути. Ознайомтесь з темами, подумайте, чи вам буде це цікаво та корисно вчити. Бо якщо там вкотре розповідають, що таке SMM та соцмережі, а вас цікавить, як створювати стратегію розвитку, то цей курс просто може бути не для вашого рівня.
Порада: перед початком навчання деякі платформи пропонують вступне заняття або, у випадку з освітнім проєктом Kukurudza, спеціальну екскурсію, під час якої можна дізнатись більше про СММ курс
https://kukurudza.com/osvita/, який вас цікавить.
Це дає можливість зазирнути в студентський кабінет, оцінити кількість матеріалів, поставити питання, які хвилюють щодо навчання, та й взагалі познайомитись з вайбом курсу.
4. Теорія та практика
На SMM-курсах важливо, щоб студенти мали як теорію, так і практику. Бо тут важливо відпрацьовувати знання одразу практично (тільки так можна буде закріпити матеріал). Якщо немає практики, то ви просто не сформуєте кейси та портфоліо. А це головний показник, коли влаштовуєтесь на роботу.
5. Вартість курсу
Ціна курсу також має значення. Порівняйте вартість різних курсів та вирішіть, чи відповідає ціна якості, матеріалам, та результатам. Пам'ятайте, що найдорожчий курс не завжди є найкращий. Треба звертати увагу на відгуки та результати.
6. Додаткові ресурси та підтримка
Дізнайтеся, які переваги пропонують під час навчання. Це можуть бути вебінари, доступ до закритих груп чи консультації з викладачами. Також важливо, щоб ви могли поставити питання викладачеві, якщо чогось не знатимете.
7. Результати випускників
Можете прямо запитати випускників, яких результатів вони досягли після курсу. Це можуть бути нові кейси в портфоліо, збільшення кількості підписників, зростання продажів, експертності, прайсу тощо. Якщо курс має успішних випускників, це гарний знак.
Вибір SMM-курсу — ще та інвестиція у майбутнє. Тому важливо розуміти свої цілі у навчанні. Але пам’ятайте, не варто вимірювати всі курси за одним позитивним чи негативним відгуком, бо в усіх спеціалістів різні навички та знання. Просто зрозумійте, що потрібно саме вам. Тоді ви точно оберете потрібний курс.
4-07-2024, 20:16
0
570