* На правах реклами
Оптимальні умови працевлаштування, продиктовані вимогами сьогодення, мають включати високу заробітну плату, можливість працювати віддалено та професійний розвиток. Саме тому на сферу диджитал-маркетингу звертають дедалі більше уваги, адже вона відповідає усьому зазначеному. Розпочати кар’єру в диджитал-маркетингу може кожен охочий, незалежно від освіти та досвіду. Опанувати нову професію допоможе Webpromoexperts —
академія інтернет-маркетингу на https://webpromoexperts.net, чиї курси надають вичерпну теоретичну інформацію та практичну підготовку для майбутніх спеціалістів. Назвемо кілька головних аргументів на користь того, щоб записатися на навчання з диджитал-маркетингу вже зараз.
Різноманіття задач і напрямів
Цифровий маркетинг об’єднує кілька об’ємних напрямів діяльності, адже стосується пошукових систем, соціальних мереж, корпоративного сайту. В компаніях на кожен напрям призначається окрема відповідальна особа, тому фахівцеві-новачку можна вибрати будь-який напрям:
- РРС — контекстна, таргетована реклама в мережі;
- SEO — оптимізація сайту для сприйняття пошуковими системами;
- SMM — комунікація та презентація бренду в соцмережах;
- E-Mail розсилки;
- YouTube — відеомаркетинг.
На початку навчання доречно поверхнево розглянути всі напрями, щоб об’єктивно вибрати найцікавіший для себе.
Легкий старт
Для початку роботи в більшості ІТ-професіях, потрібне велике портфоліо з успішними кейсами. Їх важко здобути, адже всі компанії зацікавлені у працівниках вже з досвідом. Тож початківцю доводиться тривалий час знаходитись на позиції помічника чи стажера, або безоплатно виконувати завдання на фрилансі.
З диджитал-маркетингом справи значно кращі. Для власної презентації достатньо 2–3 кейсів, які можна напрацювати ще під час навчання, та впевненої самопрезентації, щоб зацікавити потенційного роботодавця.
Креативність
Одна з головних переваг диджитал-маркетолога — нешаблонність мислення. Робота базується на певних алгоритмах, чітких показниках та технічних процесах, проте все це лише інструменти, які кожен фахівець використовує на свій вибір. Щоб зацікавити потенційних клієнтів, маркетолог повинен постійно шукати нові важелі впливу, зацікавлювати аудиторію, привертати увагу. Вітаються сміливі та нестандартні ідеї.
Гнучкий графік
Ефективність роботи диджитал-маркетолога вимірюється не відпрацьованими годинами, а прибутком компанії. Це робота на результат, за яку сучасні компанії готові добре платити. Від фахівця вимагається старанність та відданість, а от скільки часу та зусиль він витрачатиме — залежить лише від нього. Здебільшого посада передбачає гнучкий графік, можливість дистанційної роботи. За таких умов не зайвими стануть навички тайм-менеджменту, щоб збалансувати режим та не вдаватися ані в трудоголізм, ані в прокрастинацію.
Сфера диджитал-маркетингу пропонує цікаву роботу для кмітливих та допитливих, хто цінує власний час та зусилля, любить різноманіття та нові виклики. Спробувати однозначно варто!
1-05-2024, 14:25
0
670