RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* На правах реклами

Жіноча мода – це не просто вибір певного одягу, стилів, кольорів. Це ціла філософія – через неї можна передати своє ставлення до життя, продемонструвати характер. Є безліч іменитих брендів, які випускають вишукані та унікальні речі.



Бренд Ів Сен Лоран займає особливу нішу. Ім'я французького дизайнера на слуху вже багато років і воно стало символом елегантності та революції у світі Високої моди. У колекціях є верхній одяг, взуття, аксесуари – все те, що дозволить зробити гардероб кожної жінки особливим.

Еволюція стилю Yves Saint Laurent


Yves Saint Laurent – це вже не просто бренд одягу. Це історія, яка розпочалася кілька десятиліть тому. З того часу компанія перейшла від новачка до ікони стилю. Якщо подивитися на весь шлях, він схожий на путівник у світі витонченості та грації.

Революційною подією можна назвати 1966 рік, коли вийшла колекція під назвою "Смокінг для жінок". На той час представниці прекрасної статі носили тільки сукні та спідниці, і уявити чоловічу деталь у гардеробі ніхто не міг, не кажучи вже про те, щоб поекспериментувати зі своїм стилем. Але в результаті Катрін Деньов та Жаклін Кеннеді стали першими, хто ризикнув приміряти новий образ. І вони не помилилися.

Елегантність у кожній деталі


Кожна модель – це продуманість усіх деталей:
  • дизайнер створював такі силуети виробів, які буквально акцентують увагу на всіх вигинах жіночого тіла;
  • у колекціях найчастіше зустрічаються прості, але водночас вишукані вироби;
  • краса – у деталях. Одяг оздоблювався візерунками на тканині, вишивкою, різним декором. Але головний акцент все одно робився саме на незвичайних фасонах;
  • і хоч бренд завжди був вірним класиці, дизайнер не втрачав можливості впровадити яскраві кольори, незвичайні фактури, елементи вуличної моди. Завдяки цьому він вказував на те, що мода розвивається і змінюється разом зі світом та суспільством;
  • підхід до емансипації. Кожен комплект одягу дозволяє жінці проявити свою силу та індивідуальність без нав'язаних стереотипів.
Бренд завжди враховував вимоги часу: у 70-х роках були зручні та легкі лінії, а у 80-х це вже суворі костюми для бізнес-леді. Кожен образ був адаптований під вимоги часу та жінок у тому числі.

Yves Saint Laurent сьогодні


Філософія Yves Saint Laurent не змінилася і сьогодні – бренд продовжує впливати на світову моду, не даючи забути про те, що кожна жінка має бути елегантною. Але водночас новинки дозволяють продемонструвати свою сміливість і відкритість нашому божевільному світу.

Досі багато знаменитостей для червоних килимових доріжок вважають за краще вибирати вбрання від цього знаменитого бренду. Це свідчить про те, що естетика бренду вражає тих, хто прагне до бездоганності у своєму образі.

Сьогодні можна влаштувати собі онлайн-шопінг – не обов'язково їхати до Парижа чи Мілана, щоб придбати гарний виріб від Ів Сен Лоран у магазинах. Якісні матеріали, незвичайні тканини, деталі – все це дозволяє створити цілий образ. І жінка виглядатиме елегантно, стильно – це і потрібно для того, щоб відчувати в собі жіночу енергію.
Редактор: Марія Фернюк
6-02-2024, 16:45
Коментарів 0 Переглядів 1 109

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



Друге пришестя … Блог Ярослава Волощука
Цю подію так очікували у світі, наче йшлося про друге пришестя Ісуса Христа
"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.