RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Друк на чашках та кружках – чудовий сувенір на всі випадки життя*

* На правах реклами

Горнятка – це, на перший погляд, звичайний посуд, який використовують для кави вранці та чаю увечері. Але якщо подивитися з іншого боку, то друк на чашках та кружках – це подих творчості, тому що можна зобразити різноманітні дизайни, надихаючі цитати, кольорові пейзажи, написи та логотипи компаній та організацій.



Ключові особливості брендованих чашок і кружок


Фірмовий друк на чашках – це оригінальний та запам’ятовуючий подарунок, який можна дарувати як родині, друзям, клієнтам, так і діловим партнерам.
  • Якщо у вас є своя компанія, то вам варто замовити сувенірну продукцію з логотипом для своїх співробітників, клієнтів та партнерів, а також просто для всіх гостей, які будуть раді отримати такий подарунок на пам’ять. Щодня користуючись продукцією, як чашки, учасники конференцій та інших подій запам’ятають компанію та складуть хороше враження.
  • Покращуйте імідж компанії завдяки аксесуарам. Використання іменної чашки вважається однією з ознак престижу і солідності компанії або організації. Відвідувачі неодмінно будуть звертати увагу, якщо співробітники використовують продукцію з логотипом. Увага до працівників призводить до довіри з боку клієнтів.
  • Рекламний трюк. Такі дрібниці, як логотиповані чашки або інші офісні аксесуари, закріплюють необхідну інформацію в пам’яті людей.
  • Чашки та кружки незамінні під час промо-акцій та інших заходів. Будь-яку подію можна організувати якнайкраще, замовивши посуд з логотипом, закріплюють в пам’яті назву продукту або компанії, підкреслюють усю серйозність, з якою підготувалися організатори.
  • Корпоративна концепція. Для клієнтів логотипована продукція створює враження згуртованості колективу та його єдності.

Методи друку для чашок


Друк зображень, текстів та логотипів на чашці – це втілення ваших ідей та концепцій. Існують різні види перенесення їх на горнятка:
  1. Термосублімація. Це найпоширеніша техніка, яка використовує тепло для глибокого проникнення чорнил в кераміку кружки.
  2. Прямий цифровий ультрафіолет. УФ-опромінення застосовується до спеціальних чорнил під час процесу друку, щоб забезпечити швидке висихання та міцність зображення.
  3. Деколь. Під час цієї технології використовується спеціальна плівка із зображеннями, текстами, логотипами, яка наноситься на поверхню чашки та нагрівається.
  4. Лазерне гравіювання. Цей метод використовує лазерний промінь для випалювання зображення чи тексту на поверхні керамічного посуду.
  5. Трафаретний друк. Техніка, що використовує трафарети, через які пропускають фарбу для створення певного візерунка або дизайну.
  6. Ручний розпис. Це доволі рідкісний спосіб, тому що зараз все робиться автоматично за допомогою спеціального обладнання, але у цій техніці художник самостійно малює на горнятку.
Редактор: Марія Фернюк
17-01-2024, 18:45
Коментарів 0 Переглядів 520

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.