У компанії "Чернівцігаз"
відповіли на найпоширеніші питання споживачів.
Про зміну особових рахунків, оплату за розподіл газу та як подавати показники - читайте нижче.
Читайте також: "Чернівцігаз" очолив новий керівник: що про нього відомо- Що робити, якщо оплатили за розподіл наперед і тепер є переплата?- Особові рахунки споживачів залишаються незмінними, тож переплата за ними також зберігається і причин для хвилювання нема.
- Чи змінюється особовий рахунок та реквізити для оплати?- Особові рахунки споживачів залишаються незмінними. Поки що діють попередні реквізити для оплати за послуги розподілу газу для споживачів послуг розподілу газу.
У разі зміни банківських реквізитів клієнтів буде попереджено завчасно на офіційних ресурсах газорозподільної компанії та платіжках.
- Через які платформи тепер передавати показники?▪️ через чатботи GASUA у Viber, Telegram. Також NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
▪️ або SMS-повідомленням на номер 4647.
- Куди мені дзвонити, якщо виникли питання?- Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК "Нафтогаз України" за номерами:
?066-300-2-888 (Vodafone),
?098-300-2-888 (Kyivstar),
?093-300-2-888 (Lifecell).
- Що робити, якщо подали неправильні показання лічильника? - Необхідно звернутись до найближчого центру обслуговування споживачів за місцем проживання для подання письмової заяви.
- Ми тепер за розподіл газу платимо Чернівцігазу чи Нафтогазу? - "Чернівцігаз" нікуди не зникає, а просто переходить під державне управління Групи Нафтогаз відповідно до рішення Уряду задля стабілізації ситуації в енергетичній сфері.
Раніше повідомлялося, що "Чернівцігаз"
перейшло під контроль держави.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
28-11-2023, 18:10
0
24 278