З першого листопада деяким споживачам можуть змінити суму нарахування за воду. Це стосується тих, хто не повірив лічильники води.
Про це molbuk.ua розповіла директорка Центру обслуговування абонентів "Чернівціводоканалу" Оксана Побєда.
Неповірені лічильники знімуть з обліку "Чернівціводоканалу", а плату будуть нараховувати не за використану кількість, а за нормою споживання — 6,8 куба з людини. Тобто якщо сім’я з чотирьох людей використовувала води 10 кубів на місяць і платила за водопостачання 270 гривень, то в разі нарахування за нормою сім’ї вже нарахують 27 кубів, а це вже 729 гривень.
У "Чернівціводоканал" пояснила, для кого змінять нарахування і чи довго чекати на повірку лічильника води.
"Лічильники потрібно було повірити до липня. Через великі черги, ми перенесли крайні строки до жовтня. Споживачі зараз активно повіряють лічильники. Щомісяця це приблизно по півтори тисячі лічильників. Це дуже велика кількість, тому на цю послугу справді утворилася черга, тож споживачам доведеться зачекати", – каже Оксана Побєда.
Повіряти лічильники води потрібно раз на чотири роки. Наразі ще 14 800 споживачів мають повірити лічильники води. Їх виникла така кількість ще й тому, що постійно додаються нові абоненти, у яких закінчився термін повірки.
Є можливість повірити лічильник без його знімання. А є такі випадки, коли люди викликають контролерів "Чернівціводоканалу", які знімають пломби, і споживач має віднести його у Держстандартметрологію. Там повірка може тривати впродовж тижня. Наші працівники після звернення споживача пломбу знімають впродовж п’яти днів.
У "Чернівціводоканалі" є дані, хто не повірив лічильники та скільки осіб зареєстровано в будинку.
З 1 листопада знімаємо з обліку лічильники, у яких на початок карантину — на 12 березня 2020 року – закінчився термін повірки. Таких наразі є 6078 лічильників. Тобто ті, у кого термін повірки закінчився пізніше, ще мають час їх повірити.
"У тих будинках, у яких є загальнобудинковий лічильник, різниця між загальнобудинковим лічильником і квартирним лічильником буде нараховуватися на споживачів, у яких лічильники зняті з обліку. Якщо загальнобудинкового лічильника немає, то будемо нараховувати впродовж трьох місяців за середніми показниками, а після цього - за нормою споживання на 6,8 куба на одну прописану особу", – пояснює Оксана Побєда.
Усі питання щодо повірки лічильників можна уточнити у Центрі обслуговування споживачів за адресою: вул. Героїв Майдану, 7, або за телефоном колцентру: 099-152-58-58.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
30-10-2023, 18:58
0
3 725