Вживані електромобілі втрачають в ціні швидше за традиційні авто з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ).
Як повідомляє "Укравтопром" в Telegram, для традиційних авто з ДВЗ пробіг і роки експлуатації є головним індикатором визначення ціни на вторинному ринку. При цьому з електромобілем вся справа в акумуляторі, який зазвичай становить близько 40% ціни нового електромобіля.
"Надто часта швидка зарядка електромобіля, постійне заряджання, коли батарея майже повна, або залишення її повністю зарядженою на тривалий час можуть швидше погіршити її роботу", - йдеться в повідомленні.
Зазначається, що австрійський стартап Aviloo розробив тест для дилерів і приватних осіб та виявив, що після 100 тис. км. пробігу ємність батареї може зменшуватись на 30%. Через що вживані електромобілі втрачають в ціні швидше за традиційні авто з ДВЗ.
За даними компанії Recurrent, ціни на вживані електромобілі в США у вересні впали на 32% порівняно з аналогічним періодом минулого року, а ціни на моделі, що працюють на викопному паливі, зменшились всього на 7%.
За даними AutoTrader, ціни на електромобілі з пробігом у Великій Британії в серпні впали на 23% порівняно з аналогічним періодом минулого року, тоді як ціни на моделі з ДВЗ зросли щонайменше на 4%.
Також дані Deutsche Automobil Treuhand показують, що залишкова вартість трирічних електромобілів у Німеччині більш ніж на 10 відсоткових пунктів нижча, ніж еквіваленти на викопному паливі.
Якщо ціни на вживані автомобілі залишаться низькими, це може вплинути на ціни нових електромобілів.
"У Європі, наприклад, у 2021 році було продано понад 1,2 млн нових повністю електричних авто, і багато з них з’являться на вторинному ринку у 2024 році, коли закінчаться їхні лізингові контракти", - додали в "Укравтопромі".
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
24-10-2023, 13:45
0
586